Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



tool, lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Sky Full of Lighters (DJ Tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Break is :sick: en de melodie is wel lekker maar zoiets verwacht je totaal niet van Zany..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nikkel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mensen die niet open staan voor wat anders instant -1 :(?!
Gezien het filmpje zal ik hier niks wijzer van worden overigens.


Hoevaak is hetzelfde idee al wel niet uitgewerkt in een andere vorm?
Eerste keer dat ik iets vind tegenvallen van Zany...


Geen idee xd heb het nummer namelijk niet gehoord, ging meer om de instant -1 van hem, vernieuweing was achteraf gezien niet echt het juiste woord denk ik. >.<


Toch nog even reageren. Ik hou gewoon niet van top40 muziek, kan er echt niet naar luisteren. Als zoiets dan in een break verwerkt zit valt het nummer voor mij al tegen, dus vandaar instant -1. Vernieuwing mag altijd, zeker in de hardstyle is dat welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Precies wat Sainen hierboven zegt. Hou totaal niet van top40 muziek. Wil het dan ook niet in een hardstyle nummer hebben, dus erg jammer dit. Heeft Zany ook helemaal niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
juist.. b-front 1 keer mainstage en gaat die dit soort plaatjes draaien..

Waar gaat het heen met de wereld :cry:

Dit is niet serieus mag ik hopen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wist niet eens dat de vocals uit een bekend nummer kwamen, maar dit bracht echt wel een heerlijke sfeer op dat moment op Defqon.1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 08:32 
 
Artiest

Maximum schreef:
roberttt schreef:
juist.. b-front 1 keer mainstage en gaat die dit soort plaatjes draaien..

Waar gaat het heen met de wereld :cry:

Dit is niet serieus mag ik hopen? :lol:


't is roberttt, wat denk je zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
roberttt schreef:
juist.. b-front 1 keer mainstage en gaat die dit soort plaatjes draaien..

Waar gaat het heen met de wereld :cry:

Dit is niet serieus mag ik hopen? :lol:

Waarom niet? Ik zag B-Front ongeveer een jaar geleden voor het eerst op Dominator en daar bouwde hij op van behoorlijk harde platen naar de ene na de andere snoeiharde afbeuker. En zo ken ik hem eigenlijk niet anders van bijna alle andere feesten daarna (Decibel, Q pres Fusion, Loudness). B-Front was/is een garantie dat de zaal gesloopt werd, compromisloos het gaspedaal indrukken en rammen!

Mja, toen stond B-Front ook nog maar voor relatief kleine menigtes. Ik gun het hem van harte dat ie mag optreden op grote mainstages van Decibel, Defqon etc., maar als ik diep in mn hart kijk dan zie ik hem liever optreden voor een kleiner publiek dat komt voor de rauwe sound. Dan kan hij namelijk het gene doen waardoor hij zo populair is geworden o.a. hier op hardtraxx, namelijk de boel gruwelijk hard afbeuken. Want ook B-Front gaat zich natuurlijk aanpassen aan het publiek waar die voor draait. Begrijpelijk aan de ene kant, aan de andere kant zonde dat je daardoor een andere B-Front krijgt. Zo'n nummer draaien is niks voor hem. Moet ie verder lekker zelf weten, maar hier kan ik alleen maar verdrietig van worden. Dit is niet mijn B-Front vriend.

En van Zany had ik ook wel meer verwacht dan dit soort gare hands-up shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:27 
 
Artiest

Maar die mensen draaien dingen die ze zelf ook mooi vinden en je moet wel enigszins rekening houden met de omstandigheden natuurlijk.
Hoewel ik het overigens eens ben met het feit dat een B-Front geen HHZ ofzo hoeft te draaien en wel een harde set neer moet zetten.
Laten we eerlijk zijn als iemand naar B-Front gaat komt diegene niet voor de usual mainstream platen, dus in principe kan hij dan draaien wat hij wilt.
Althans ik zou als DJ gewoon mijn eigen stijl blijven draaien, alleen wel proberen ervoor te zorgen dat diegene na je niet genaaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Skedoedel: Ik denk dat veel mensen op defqon niet eens de timetable weten en de meeste artiesten niet kent. Zij verwachten gewoon toegankelijke muziek op de main.

dawasiknie schreef:
Dit is niet mijn B-Front vriend.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maximum schreef:
roberttt schreef:
juist.. b-front 1 keer mainstage en gaat die dit soort plaatjes draaien..

Waar gaat het heen met de wereld :cry:

Dit is niet serieus mag ik hopen? :lol:

Waarom niet? Ik zag B-Front ongeveer een jaar geleden voor het eerst op Dominator en daar bouwde hij op van behoorlijk harde platen naar de ene na de andere snoeiharde afbeuker. En zo ken ik hem eigenlijk niet anders van bijna alle andere feesten daarna (Decibel, Q pres Fusion, Loudness). B-Front was/is een garantie dat de zaal gesloopt werd, compromisloos het gaspedaal indrukken en rammen!

Mja, toen stond B-Front ook nog maar voor relatief kleine menigtes. Ik gun het hem van harte dat ie mag optreden op grote mainstages van Decibel, Defqon etc., maar als ik diep in mn hart kijk dan zie ik hem liever optreden voor een kleiner publiek dat komt voor de rauwe sound. Dan kan hij namelijk het gene doen waardoor hij zo populair is geworden o.a. hier op hardtraxx, namelijk de boel gruwelijk hard afbeuken. Want ook B-Front gaat zich natuurlijk aanpassen aan het publiek waar die voor draait. Begrijpelijk aan de ene kant, aan de andere kant zonde dat je daardoor een andere B-Front krijgt. Zo'n nummer draaien is niks voor hem. Moet ie verder lekker zelf weten, maar hier kan ik alleen maar verdrietig van worden. Dit is niet mijn B-Front vriend.

En van Zany had ik ook wel meer verwacht dan dit soort gare hands-up shit.


Spijker, kop, raak.

B-Front alleen nog maar checken op de Loudnessjes en afsluitertjes van minder grote feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:38 
 
Artiest

Ik denk dat de mensen @ defqon zeker wel de artiesten kennen, hoewel ik denk dat de meeste niet een dag inplannen zoals wij, maar gewoon @ main blijven ongeacht wie er staat, dus enigszins gelijk zul je hebben.
Alsnog als een B-Front zijnde kun je niet teveel van je stijl afwijken. Zany is overigens toegankelijk op raw en mainstream gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee ze liepen wel massaal naar headhunterz en brennan heart toen die in UV draaiden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:45 
 
Artiest

Lyst schreef:
Nee ze liepen wel massaal naar headhunterz en brennan heart toen die in UV draaiden :P


Ja... ok kan niet verklaren dat dat als en verrassing komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

K vond hem wel leuk, jammer dat 't maar een tool is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
p-stylez schreef:
wauw deze was echt prachtig. Hoe heet dat origineel ook alweer.. .... Of Love??

Eminem & Royce Da 5’9 ft Bruno Mars - Lighters
Volgens yt comment



en echt officieel is t Bad Meets Evil ft Bruno Mars - Lighters :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maximum schreef:
roberttt schreef:
juist.. b-front 1 keer mainstage en gaat die dit soort plaatjes draaien..

Waar gaat het heen met de wereld :cry:

Dit is niet serieus mag ik hopen? :lol:

Waarom niet? Ik zag B-Front ongeveer een jaar geleden voor het eerst op Dominator en daar bouwde hij op van behoorlijk harde platen naar de ene na de andere snoeiharde afbeuker. En zo ken ik hem eigenlijk niet anders van bijna alle andere feesten daarna (Decibel, Q pres Fusion, Loudness). B-Front was/is een garantie dat de zaal gesloopt werd, compromisloos het gaspedaal indrukken en rammen!

Mja, toen stond B-Front ook nog maar voor relatief kleine menigtes. Ik gun het hem van harte dat ie mag optreden op grote mainstages van Decibel, Defqon etc., maar als ik diep in mn hart kijk dan zie ik hem liever optreden voor een kleiner publiek dat komt voor de rauwe sound. Dan kan hij namelijk het gene doen waardoor hij zo populair is geworden o.a. hier op hardtraxx, namelijk de boel gruwelijk hard afbeuken. Want ook B-Front gaat zich natuurlijk aanpassen aan het publiek waar die voor draait. Begrijpelijk aan de ene kant, aan de andere kant zonde dat je daardoor een andere B-Front krijgt. Zo'n nummer draaien is niks voor hem. Moet ie verder lekker zelf weten, maar hier kan ik alleen maar verdrietig van worden. Dit is niet mijn B-Front vriend.

En van Zany had ik ook wel meer verwacht dan dit soort gare hands-up shit.

Jah dat snap ik ook wel, maar ik verklaar je gewoon voor een dom persoon als je niet van te voren kan bedenken dat als B-Front nog voor Zatox en NC (correct me if i'm wrong) dat hij de beuk er op gooit, laat staat MAG gooien van Q-Dance!? Dit zag je al aankomen toen de TT bekend gemaakt werd en B-Front is altijd iedereens 'Held' en nu doet ie 1x wat anders en dan is het gelijk het einde van de wereld... ga aub in gtst spelen drama queen! :lol: Niks over B-Front verders hoor, want ik vind hem juist altijd helemaal leip, maar ik vind die reactie van roberttt gewoon beetje dom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front draaide volgens mij over het algemeen nog een best harde set, helemaal voor de mainstage van een feest als Defqon. Oké dit nummer niet, maar verder viel het volgens mij wel mee hoe blij z'n set was.


Ontopic:
Zany, zany toch... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxx Addict

Ging het hier niet om een Zany plaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide inderdaad nog een aardig beukset. Maar had er toch meer van verwacht op de 1 of andere manier (Night colors black :x ).

Nu ik deze thuis hoor vind ik em toch een stuk minder, maar op DQ was het wel een mooi moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front die eens iets anders durft... hulde!

Een DJ moet zich kunnen aanpassen aan de tijd, het feest en het publiek... pas dan is het een goede DJ imo..

^^

ontopic: Leuke tool voor een sfeertje, meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:10 
 
Hardtraxxer

dat gezeik altijd...

b-front draaide prima voor dat tijdstip :)
alleen had ik toch stiekem willen vluchten naar crypsis haha :P

OT: vind dit echt een heerlijke plaat! top 40 of niet... zit een heerlijke sfeertje in en die melodie vind ik ook erg pakkend! :D
vind het ook mooi om te zien hoe b-front losgaat achter de tafels ^^ bewijst maar eens dat die naast lekker duister ook het euphorische gedeelte kan waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Ik wist niet eens dat de vocals uit een bekend nummer kwamen, maar dit bracht echt wel een heerlijke sfeer op dat moment op Defqon.1 :P


't Gros op Defqon mainstage zit hierop te wachten inderdaad. Maar als ik B-Front dit hoor draaien zie ik dit als een gemiste kans op een knaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 03:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja hoor, "hoe kan dit Zany zijn", "valt me tegen van Zany", "1e keer dat ik iets niet vet vind van Zany"...

Iedereen altijd maar doen alsof Zany de darko der darko's is, maar die gast heeft genoeg euforische plaatjes op zijn naam staan hoor. Waaronder een paar hele gaye met DV8.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks