Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wel goed zonde dat er geen intro zit op de versie die ik op het full-pakket heb zitten. Verder kloppen de lengtes van de tracks niet, iedere keer is de track iets te lang bij mij. Zou dat laatste kunnen omdat ik het nog in zijn gecomprimeerde map heb staan? edit: nee, blijft bij mij.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Roellos wrote:Bijna binnen, 10 euro gedoneerd.
Ben benieuwd :)
10 euro gedoneerd?! Is dat ook niet de prijs van het album met volledige versies?
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
hoebedoelje wrote:
Roellos wrote:Bijna binnen, 10 euro gedoneerd.
Ben benieuwd :)
10 euro gedoneerd?! Is dat ook niet de prijs van het album met volledige versies?
Als je doneert krijg je het album met de full versies. Anders niet.
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
je krijgt het full pakket voor 5 euro, als je meer wilt doneren dan kan dat ook. en 5 euro voor 16 extended tracks vind ik geen geld
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Redelijk album, geen echte uitschieters maar ook geen gigantische kutplaten op Dance na.

De lekkerste tracks op dit moment vind ik Sadness, My Beat & Nightmare Into Reality.

Ik snap alleen één ding niet, je schrijft toch gewoon reborn ipv rebourne? :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Shockblitz wrote:je krijgt het full pakket voor 5 euro, als je meer wilt doneren dan kan dat ook. en 5 euro voor 16 extended tracks vind ik geen geld
Je krijgt het full pakket als je doneert. Doneren kan vanaf 5 euro ja.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Eigenlijk behoorlijk jammer dat er 0,0 mixwerk in zit.. Belachelijk gewoon
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Jun 2020
jambekkie wrote:Eigenlijk behoorlijk jammer dat er 0,0 mixwerk in zit.. Belachelijk gewoon
Het is een album geen mixcd, maargoed dit is dan denk ik gewoon een smaakdingetje, vind hem zelf wel erg fijn wegluisteren :)
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Heerlijk album, heb ze nog niet allemaal geluisterd maar die track samen met B-front staat veel op repeat :worship:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Pommer wrote:Ik snap alleen één ding niet, je schrijft toch gewoon reborn ipv rebourne? :P
Valt niets aan te snappen, je schrijft ook headhunters ipv headhunterz :P
N
Ik vind hem stiekem toch wel lekker :$. Het commerciele gehalte kan ik goed hebben van Zany.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vet mainstream-album geworden. Zeker niet zo goed als Fusion of Sound, maar voor de huidige standaard zeer netjes :)

Underwater is echt een parel van een track :worship: Op een paar cliché-platen na staan hier gewoon leuke melodie-plaatjes op met tussendoor een wat andere track dan normaal.
J
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Diegene die hier altijd reageren met dit of dat is niet goed in een track: probeer het zelf eens(beter)te doen :)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Rustig jongens
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
30 lentes jong en zelfs ik ben slimmer.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Pommer wrote:Redelijk album, geen echte uitschieters maar ook geen gigantische kutplaten op Dance na.
Ik vind Dance echt heerlijk :love:
A
Jeroentjuh82 wrote:Diegene die hier altijd reageren met dit of dat is niet goed in een track: probeer het zelf eens(beter)te doen :)
HAahahaha meest absurde statement ooit. "Doe het zelf dan beter"
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Jeroentjuh82 wrote:Diegene die hier altijd reageren met dit of dat is niet goed in een track: probeer het zelf eens(beter)te doen :)
.................... Serieus? >.<
Last edited by BuzzLightyear on 10 Oct 2012 08:29, edited 1 time in total.
S
Ja man want wij hebben wel 10 jaar ervaring en een studio/label en plek om te masteren.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heeft iemand anders ook moeite met het aanpassen van de MP3tags (dus Artiest, Track etc)?
Ik krijg het niet voor elkaar.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
30 jaar en dan zo'n opmerking? :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Khadber wrote:Heeft iemand anders ook moeite met het aanpassen van de MP3tags (dus Artiest, Track etc)?
Hier werkt het gewoon, heb het net ff geprobeerd :)
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Pff wat is dance toch een heerlijke plaat zeg! :yay: Silence of darkness is ook dik!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Khadber wrote:Heeft iemand anders ook moeite met het aanpassen van de MP3tags (dus Artiest, Track etc)?
Ik ook, krijg alleen de collabs goed getagged.