A
Goed werk van Zany en kornuiten
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
De sfeer in deze track is echt ongekend. De melodie is uplifting maar toch ook tegerlijkertijd duister en dan die kicks er onder, wat een plaat! Vind het moeilijk om uit te leggen, maa rheb het toch geprobeert! Voor mij beter dan het origineel! Niet al te veel verandert, maar wel lekker opgepumt! :love: :bomb:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Heerlijke plaat, die sfeer in het nummer is echt lekker. Het klonk gister op de main van Decibel tijdens Zany's set echt lekker.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
HQ-versie gedraaid tijdens de set van The Pitcher

View on YouTube

Omstreeks 2.50.48
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Fusion :bomb: Zany :bomb: Titan :bomb:

Combinatie van deze (L)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Nee, ik vind het origineel toch beter. Vond hem tijdens the qontinent behoorlijk vet klinken, maar nu ik hem zo achter de pc hoor vind ik hem minder. Mist naar mijn idee sfeer, kan niet precies uitleggen hoe, maar het origineel sleept me meer mee.

Kicks in de intro van deze mix zijn wel sterker tegenover die van het origineel, in de climax is dat andersom. Al met al toch een behoorlijk geslaagde remix :).
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Sainen wrote:Nee, ik vind het origineel toch beter. Vond hem tijdens the qontinent behoorlijk vet klinken, maar nu ik hem zo achter de pc hoor vind ik hem minder. Mist naar mijn idee sfeer, kan niet precies uitleggen hoe, maar het origineel sleept me meer mee.

Kicks in de intro van deze mix zijn wel sterker tegenover die van het origineel, in de climax is dat andersom. Al met al toch een behoorlijk geslaagde remix :).
Dit... moet eigenlijk een mashup maken van de intro van titan en melo orgineel dan heb je een beest van een nummer :yay:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Meesterwerk :worship:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Pommer wrote:Meesterwerk :worship:
Dat, echt heel vet dit :D
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
hoe die climax er in komt, dat blijft gewoon heerlijk!

Orgineel is trouwens ook lekker, kan niet kiezen wat beter is :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026