derniels wrote:of de intro op het einde...robinD wrote:Die intro op het begin _O_
of de intro in het midden...
derniels wrote:of de intro op het einde...robinD wrote:Die intro op het begin _O_
Hmm, qua hardheid ben ik 't half met je eens, 't is maar weer hoe je 't woord hard definieertdawasiknie wrote:De intro is wel veel beter, nu ik de climax terugluister vind ik t inderdaad wel wat aan hardheid en sfeer ingeleverd hebben tov het origineel. Maar eens kijken als er een HQ online komt van Fusion hoe het dan klinkt
Ik heb dat gevoel ook. Komt denk ik omdat er echt zo'n mysterieuze duistere sfeer in de climax zit, wat echt zo heerlijk is! Ook geweldig dat de melodie op een gegeven moment nog een heel stuk omhoog gaat, dat is ook een erg vette toevoeging aan het origineel imo. Al met al vind ik deze nu al veel vetter dan het origineel, en dat zegt wat!G1LL wrote:Hmm, qua hardheid ben ik 't half met je eens, 't is maar weer hoe je 't woord hard definieertdawasiknie wrote:De intro is wel veel beter, nu ik de climax terugluister vind ik t inderdaad wel wat aan hardheid en sfeer ingeleverd hebben tov het origineel. Maar eens kijken als er een HQ online komt van Fusion hoe het dan klinkt. Die synth die Titan hier gebruikt vind ik persoonlijk een stuk lekkerder dan het origineel, maar die climax van 't origineel is ook heeeel erg dik! De intro is idd sowieso veel beter dan 't origineel
. En qua sfeer vind ik dat de remix juist een stuk beter, kan niet echt verwoorden waarom.. De track is in ieder geval wel heel dik !
Die is ook wel vet jaTheDesolator wrote:derniels wrote:of de intro op het einde...robinD wrote:Die intro op het begin _O_
of de intro in het midden...

Sluit ik me bij aan. Vind de climax van de remix niet zo denderend maar ik wacht nog even met mijn oordeel totdat ik hem een keer live heb gehoord.Lyst wrote:Sfeer in de intro is beter in deze track, maar voor de rest is het origineel beter.
Nando wrote:Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk.
D-Nemacyst wrote:Nando wrote:Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk.
Sluit ik me ook bij aan.Mr Lellebel wrote:D-Nemacyst wrote:Nando wrote:Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk.
Zany @ Fusion TNL?G1LL wrote:
Sluit ik me ook bij aan.En vooral die duistere sfeer is zoooooooooveeeeeel beter in die remix! Pitch kicks voegen ook wel wat toe, maar ik ben d'r nog niet uit welke climax nou beter is; deze of 't origineel. Kan me ook niet meer herinneren dat ik 't origineel een keer live heb gehoord..
Dat zou idd nog wel 's kunnen, ben 't alleen vergeten hahaRawbin wrote: Zany @ Fusion TNL?
Ik vind het een geslaagde remix, erg lekker. Maar het origineel is zoooooo veel beter