Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:56 
 
Hardtraxxer

derniels schreef:
robinD schreef:
Die intro op het begin _O_


of de intro op het einde...


of de intro in het midden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De intro is wel veel beter, nu ik de climax terugluister vind ik t inderdaad wel wat aan hardheid en sfeer ingeleverd hebben tov het origineel. Maar eens kijken als er een HQ online komt van Fusion hoe het dan klinkt :)


Hmm, qua hardheid ben ik 't half met je eens, 't is maar weer hoe je 't woord hard definieert :P . Die synth die Titan hier gebruikt vind ik persoonlijk een stuk lekkerder dan het origineel, maar die climax van 't origineel is ook heeeel erg dik! De intro is idd sowieso veel beter dan 't origineel :P . En qua sfeer vind ik dat de remix juist een stuk beter, kan niet echt verwoorden waarom.. De track is in ieder geval wel heel dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 01:17 
 
Hardtraxxer

Tering he krijg echt kippenvel als ik dit luister :love:
Origineel was al heel erg dik maar die veranderingen aan de intro en melodie maken dit tot een zeer geslaagde remix wat mij betreft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
De intro is wel veel beter, nu ik de climax terugluister vind ik t inderdaad wel wat aan hardheid en sfeer ingeleverd hebben tov het origineel. Maar eens kijken als er een HQ online komt van Fusion hoe het dan klinkt :)


Hmm, qua hardheid ben ik 't half met je eens, 't is maar weer hoe je 't woord hard definieert :P . Die synth die Titan hier gebruikt vind ik persoonlijk een stuk lekkerder dan het origineel, maar die climax van 't origineel is ook heeeel erg dik! De intro is idd sowieso veel beter dan 't origineel :P . En qua sfeer vind ik dat de remix juist een stuk beter, kan niet echt verwoorden waarom.. De track is in ieder geval wel heel dik !

Ik heb dat gevoel ook. Komt denk ik omdat er echt zo'n mysterieuze duistere sfeer in de climax zit, wat echt zo heerlijk is! Ook geweldig dat de melodie op een gegeven moment nog een heel stuk omhoog gaat, dat is ook een erg vette toevoeging aan het origineel imo. Al met al vind ik deze nu al veel vetter dan het origineel, en dat zegt wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit nummer ging heerlijk in de BLUE aan het einde bij Titan op defqon! :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik deze op Last World gehoord heb, klonk zeker niet slecht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDesolator schreef:
derniels schreef:
robinD schreef:
Die intro op het begin _O_


of de intro op het einde...


of de intro in het midden...


Die is ook wel vet ja Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Die kicks :drool: :drool: :worship:

Eindelijk weer een nummer met fatsoenlijke, diepe kicks!
Vind het nummer wel een stuk minder duister dan de originele versie. Iets teveel geklooi met de synths vind ik... Pitchkicks zijn gelukkig lekker subtiel, maar van mij hadden ze niet gehoeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sfeer in de intro is beter in deze track, maar voor de rest is het origineel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sfeer in de intro is beter in deze track, maar voor de rest is het origineel beter.


Sluit ik me bij aan. Vind de climax van de remix niet zo denderend maar ik wacht nog even met mijn oordeel totdat ik hem een keer live heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frisse remix, maar inderdaad niet beter dan het origineel. Al is dat ook wel een hele lastige opdracht in mijn ogen. Maar luistert wel lekker weg! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Nando schreef:
Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks zijn heel lekker! :thumbup:
Vind de melodie tog iets te happy uithalen voor deze dark track,
verkies dan toch t origineel...
ma toch wil ik m nog ff live hore
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship: wat een lekkere remix zeg heerlijke intro/outro xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nando schreef:
Niet te beschrijven hoeveel ik van deze track hou. Wat een meesterwerk. :loving:


Sluit ik me ook bij aan. :drool: En vooral die duistere sfeer is zoooooooooveeeeeel beter in die remix! Pitch kicks voegen ook wel wat toe, maar ik ben d'r nog niet uit welke climax nou beter is; deze of 't origineel. Kan me ook niet meer herinneren dat ik 't origineel een keer live heb gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks in het origineel niet echt lekker klinken, in de remix klinken ze echt heerlijk. Vind ook de sfeer inderdaad lekkerder dan in het origineel. Kan niet wachten om deze live te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aaaahhh die intro. Heerlijk. Doe mij maar een dubmix waarbij na de break de intro er weer inkomt! Dat gepingel vind ik niks, die melodie van Zany was prima en nu wordt het te complex. Die pitchkicks zijn ook geen relaxte toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

Sluit ik me ook bij aan. :drool: En vooral die duistere sfeer is zoooooooooveeeeeel beter in die remix! Pitch kicks voegen ook wel wat toe, maar ik ben d'r nog niet uit welke climax nou beter is; deze of 't origineel. Kan me ook niet meer herinneren dat ik 't origineel een keer live heb gehoord..


Zany @ Fusion TNL?

Ik vind het een geslaagde remix, erg lekker. Maar het origineel is zoooooo veel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke remix, Titan heeft echt een lekker gevoel in de climax aangebracht (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zany @ Fusion TNL?

Ik vind het een geslaagde remix, erg lekker. Maar het origineel is zoooooo veel beter :P


Dat zou idd nog wel 's kunnen, ben 't alleen vergeten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om zoon heilige plaat goed te remixe moet je het wel heel goed doen :D
En hij isser in geslaagd !
+1 voor die intro
Origineel vindk de climax mss net iets beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

intro's klinkt echt super gruwelijk :love:
maar want een schijtkick als hij omlaag pitched voor mijn gevoel gaat die kick naar de verkeerderde toon hoogte hij had beter gewoon net als het orgineel geen pitch kicks er in kunnen doen. Sorry maar die climax is echt een afknapper. wat heel jammer is want de intro's zijn wel eindbaas verwerkt en de kick is daar gewoon gruwelijk
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks