Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Zany

Track(s): Pure (Primefire Bootleg)

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=1545507989031276

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt wel heel simpel dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:25 
 

Ik neem toch aan dat Zany dit niet laat releasen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, waarschijnlijk weer iemand die de term Remix niet eens goed toe weet te passen. Laat staan een degelijke plaat produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz -The Sacrifice (Primefire remix)
Zany - Pure (Primefire remix)

Wat wordt de volgende..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Primefire Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Abductors - Spark Of Hope (Primefire Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Maak er maar geen opsom topic van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 23:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
klinkt wel heel simpel dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 02:51 
 

De raw hardstyle van tegenwoordig is eigenlijk niet veel anders meer dan een hardere variant van EDM.

Melo - anti-climax

blergh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Headhunterz -The Sacrifice (Primefire remix)
Zany - Pure (Primefire remix)

Wat wordt de volgende..?


Heiligschennis van het zuiverste water....ff sampletje "discoshit" erin en we hebben een remuxx hoor :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
pecola-tje schreef:
Headhunterz -The Sacrifice (Primefire remix)
Zany - Pure (Primefire remix)

Wat wordt de volgende..?


Heiligschennis van het zuiverste water....ff sampletje "discoshit" erin en we hebben een remuxx hoor :sick:


Moest wel lachen bij deze opmerking: :thumbsup:

Let's get some things straight here...

Remix - You are asked by the label or artist to do a remix. Your unofficial bootleg is not what we call a remix.

Bootleg - You made your own unique version of a song without the artist's or label's approval. This is not a remix (yet). It does happen sometimes that bootlegs get an official release. Before that don't call it a remix. And don't promote it as such.

Mash-up - You threw 2 (or more! shock!) songs together. Yeah fun, unless it becomes a cheese ball fest, is out of tune, or it wrecks the groove due to extensive warping.

Edit - You did some edits of an existing song to your liking. Add a loop, make the break longer, fatten up the bass, and so on. Fun way to spice up you DJ-sets.

Promo - A song that's being promoted (hence the name promo) before it gets an official release. A demo is not a promo.

Demo - A song that hasn't seen an official release yet, and you might send to a label for consideration.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan is de vraag, wat is de definitie van Remuxx :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar dan is de vraag, wat is de definitie van Remuxx :huh:


Een remuxx houdt het midden tussen een bootleg en een remix, erop gericht een track compleet te verkrachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar dan is de vraag, wat is de definitie van Remuxx :huh:

Een Remuxx heeft meer swek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een poging om meer naamsbekendheid te creëren. Heeft niks met het origineel te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie of wat is eigenlijk primefire? Of welke hardcore act waren ze hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:34 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wie of wat is eigenlijk primefire? Of welke hardcore act waren ze hiervoor?


Primefire = DJ Cyber & Mastick
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké, en waarom hebben ze besloten een nieuw alias te maken en vervolgens allemaal oude klassiekers te gaan bootleggen? Kan de topictitel trouwens aangepast worden? Wij hoeven toch niet mee te doen aan deze reclamestunt? Als het nou nog een degelijke plaat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:44 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oké, en waarom hebben ze besloten een nieuw alias te maken en vervolgens allemaal oude klassiekers te gaan bootleggen? Kan de topictitel trouwens aangepast worden? Wij hoeven toch niet mee te doen aan deze reclamestunt? Als het nou nog een degelijke plaat was.


DJ Mastick
DJ Cyber

Waren 2 losse acts maar wouden een rauw act beginnen. Begon toen met The Owlman. Waarom ze nu alle remixes en bootlegs doen, geen idee. Maar hun eigen producties vind ik nog altijd prima klinken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:04 
 
Hardtraxxer

Vond Sacrifice nog wel dik, maar dit valt me dan weer tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word echt spontaan impotent van al die saaie rawstyle screech meuk zeg. Goed begin van 2015 alweer, man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat makkelijk. Nauwelijks verschil met die andere remixes. Als ze van plan zijn dergelijke remixes te maken, doe het dan gewoon niet. Ze voegen niets toe, sfeervolle platen met degelijke kicks remixen naar deze hersenloze onzin is niet nodig. Gebruik dan de sounds die je maakt voor een eigen solo track, dan zou er nog iets leuks uit kunnen komen. Maar als je aan 't remixen van deze platen gaat leg je de lat gelijk heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Jezus wat makkelijk. Nauwelijks verschil met die andere remixes. Als ze van plan zijn dergelijke remixes te maken, doe het dan gewoon niet. Ze voegen niets toe, sfeervolle platen met degelijke kicks remixen naar deze hersenloze onzin is niet nodig.

Dit is geen remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
phoenix schreef:
Jezus wat makkelijk. Nauwelijks verschil met die andere remixes. Als ze van plan zijn dergelijke remixes te maken, doe het dan gewoon niet. Ze voegen niets toe, sfeervolle platen met degelijke kicks remixen naar deze hersenloze onzin is niet nodig.

Dit is geen remix.

Dan nog, draai lekker het origineel. En laat de plaat in zijn waarde.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks