Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bepaal jij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de ''Headhunterz -The Sacrifice (Primefire remix)'' leuker gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan naar de Producers Corner
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Bepaal jij niet.

Speciaal voor jou: "dan nog, vind ik dat een artiest, wanneer hij op deze manier een dergelijke plaat als pure aanpast, beter het origineel kan draaien."
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ 08:44

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/AwvAsoSR/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja hier kan ik dus echt 3x niks mee. wat een zaadplaat
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks