Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Zany & MC Nolz

Track(s): Dark Force

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.

wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maar dit klinkt dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt heel dik :love:

Is ook al bijvoorbeeld op Loudness gedraaid door B-Front... Staat deze hier nog nergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:46 
 
Hardtraxxer

klonk heel dik! goeie drive :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet nummer klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

koenvenray schreef:
Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

koenvenray schreef:
Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.

wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt :lol: :lol:


haha das een maat van een maat van mij. Stond zelf iets meer links vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 08:00 
 
Hardtraxx Elite

hoppie schreef:
koenvenray schreef:
Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.

wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt :lol: :lol:


haha das een maat van een maat van mij. Stond zelf iets meer links vooraan


Bedankt voor deze informatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt echt heel vet! Hopelijk draait B-Front hem zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:17 
 
Hardtraxxer

Deze melodie en drive zijn echt geniaal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel. Erg. Bruut. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker simplistisch, daar hou ik van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

One of a kind? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:48 
 

Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.


Melo pakt mij ook niet echt, maar ik kan je verzekeren dat die intro echt vet is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 23:49 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is goed, maar de kicks Raoultje. Die zijn wel heel erg achteruit gegaan sinds Psychodelic Trip :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:32 
 
Hardtraxxer

Hier heb je de midintro :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janus schreef:
One of a kind? :P

Precies wat ik dacht toen die melodie erin kwam, maar doe mij dan maar gewoon One Of A Kind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxx Elite

Ze staan echt als zoutzakke daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 09:23 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Janus schreef:
One of a kind? :P

Precies wat ik dacht toen die melodie erin kwam, maar doe mij dan maar gewoon One Of A Kind. :P

Vind deze melodie een stuk vetter en deze kicks gaan harder dan die slappe kicks van one of a kind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict

Héél benieuwd naar deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 01:45 
 
Hardtraxx Addict

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... us-footage
01:11:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
http://www.be-at.tv/brands/sunrise-festival/hardstyle-stage-saturday/sunrise-hardstyle-bonus-footage
01:11:55

Doet me niet zoveel. Intro is ook maar slapjes eigenlijk.

En wat gaan die belgen achterlijk los zeg :sick: Beetje naar links en rechts duwen en agressief kijken, joepie.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks