Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 16:52 
 
Hardtraxxer

Hier heb je goede kwaliteit


Ben verliefd op dit nrtje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een gave melodielijn zeg, ben niet zo onder de indruk van de intro maar de climax vind ik echt beresterk, evenals de outro :woot: over kicks kan ik nog niet oordelen want ik heb hem geluisterd op mijn laptop
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere mid, maar die climax is pas het echte werk. Wát een sfeer zit daarin. En daarna nog een gruwelijke outro ook, ijzersterke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jammer dat de kick uit de mid niet in de climax zit. Voor de rest, topplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jammer dat de kick uit de mid niet in de climax zit. Voor de rest, topplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 10:25 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Jammer dat de kick uit de mid niet in de climax zit. Voor de rest, topplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 11:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry maar dit doet mij dus helemaal niets. Van die over de top zogenaamd stoere vocalen, foeilelijke kicks in de midintro en zwakke kicks in de climax. Melodie is aardig, maar daar blijft het ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me ook helemaal niets. 2 minuten nadat ik hem gehoord had, had ik totaal geen idee meer van hoe of wat. Geforceerde handel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel raar dit. Ik vind eigenlijk alle elementen van deze track prima klinken, maar het vormt voor mijn gevoel niet echt een geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Jaaa heerlijke plaat dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Nog niet overtuigd. Melodie is best goed, maar de rest ligt mij niet echt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me vrij weinig deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de mid vind ik zo gruwelijk lekker, jammer dat er te veel sounds overheen liggen.
Voor de rest doet het me niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks uit de mid heeft wat weg van z'n oude plaat: bleeding for the harder styles.
Leuk nummertje overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer gehoord te hebben ben ik heel erg blij met de climax, typisch iets voor Zany. Minpuntje vind ik de vocalen van MC Nolz en het twee keer voorkomen van de tekst in de break, voelt voor mij als een onnodige opvulling, tekst vind ik ook niet bijzonder sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid-intro niet echt wat, op het 2e gedeelte na. Break en climax zijn wel leuk en de outro is ook te doen. Als hij uitkomt de mid er maar uitknippen of dat 2e gedeelte langer maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Man wat is Zany toch ongelofelijk saai geworden. Echt zo zonde...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks