Klinkt super dik, benieuwd naar de HQ versie 
Related topics
- View the latest post: Jack Of Sound & Delete - Double Damage (Jack Of Sound Double Damage Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
- View the latest post: Art Frequency ft. Sean Beckett - This Is Art Frequency (NEXT045)
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
M
-
S
Vorige week vrijdag ook gehoord. Had toen wel een idee van wie het zou kunnen zijn maar ben't compleet kwijt nu. Klonk wel vet!
Op één of andere manier doet het me ook een beetje denken aan Noisecontrollers - Crump.
Maar aan de sounds te horen lijkt het gewoon een eigen edit van Zany..
Maar aan de sounds te horen lijkt het gewoon een eigen edit van Zany..
Mogelijk de remix van Jack Of Sound.
Bron: Titan top 10 jan 2011
Bron: Titan top 10 jan 2011
minder harde intro en een harde climax, nu een keer andersom, lekker hoor JOSDakpan wrote:Klinkt echt heel hard.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik wacht wel op HQ, origineel is dik, deze klinkt dik, maar goed in deze kwaliteit valt er weinig te zeggen.
JoS
Ben benieuwd naar HQ, origineel is al heel vet.
Het is sowieso de JoS remix, heeft er nu ook een tweet over geplaatst:
JackofSound Chris Oberman
New Top 10 with a link to a LQ preview of my remix of Zany - Frequency!http://bit.ly/eTGtLB
he dat is snelTeknizion wrote:Het is sowieso de JoS remix, heeft er nu ook een tweet over geplaatst:
New Top 10 with a link to a LQ preview of my remix of Zany - Frequency!http://bit.ly/eTGtLB
Ik heb inderdaad de remix gemaakt
-
S
Zoals ik al zei, vond'm erg vet klinken afgelopen Fusion of Sound tour!
Ik probeer Twitter zoveel mogelijk bij te houden, altijd handig voor nieuwtjes. En je ziet het resultaatJackofSound wrote:he dat is snelTeknizion wrote:Het is sowieso de JoS remix, heeft er nu ook een tweet over geplaatst:
![]()
Jij ook hierJackofSound wrote:he dat is snelTeknizion wrote:Het is sowieso de JoS remix, heeft er nu ook een tweet over geplaatst:
![]()
Dankje!stefaneke wrote:Zoals ik al zei, vond'm erg vet klinken afgelopen Fusion of Sound tour!
ook alle andere bedankt voor de positieve comments leuk om te lezen!
Super!Teknizion wrote: Ik probeer Twitter zoveel mogelijk bij te houden, altijd handig voor nieuwtjes. En je ziet het resultaat
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Wat ik ervan kan horen, bevalt me. Vooral die climax wil ik wel eens in HQ horen 
heel erg vete:)...khoop stiekem dat hij bij je andere 2 tracks opkomt 
Ben beniewd wat we er in betere kwaliteit van kunnen maken. Frequency zat in mijn top 10 van vorig jaar omdat hij zo verschrikkelijk simpel klinkt, maar toch heel doeltreffend is. Een echte feestplaat!
Dit klinkt erg lekker
. Net als het origineel
. Nu nog ff w8en op hq.
Door die preview ben ik nog niet overtuigd haha
Ik wil 'm graag live horen, klinkt niet slecht als ik het zo hoor!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
keuze om deze plaat te remixen is vet!
Moet wel betere qualiteit horen om een oordeel te geven. Waarschijnlijk wel beter als zijn eerste 2 platen, die ik niet zo vond
Moet wel betere qualiteit horen om een oordeel te geven. Waarschijnlijk wel beter als zijn eerste 2 platen, die ik niet zo vond
Deze remix gisteren:
!
Als dit de maat voor Jack Of Sound (waar het met de aankomende release en de mashups wel op lijkt) ben ik fan!
Als dit de maat voor Jack Of Sound (waar het met de aankomende release en de mashups wel op lijkt) ben ik fan!