Wat beertje zei
Sluit ik me bij aanPNXRMX wrote:Ontzettend vet
Hoogte puntje in die Euphoria set
Sluit ik me bij aanPNXRMX wrote:Ontzettend vet
Toch wel handig dat je het nu uploadvvkeer wrote:View on YouTube
No problemoJolle wrote:Toch wel handig dat je het nu uploadvvkeer wrote:View on YouTube
frequency heeft nooit de aandacht gekregen die het verdiende, ik denk dat een remix ervan juist uitermate slim en sterke zet is. Misschien krijgt het origineel nu ook meer credit... misschiendawasiknie wrote:Dikke climax, maar de rest vind ik tegen vallen.
Geef mij maar gewoon het origineel. Denk dat JOS beter een andere plaat had kunnen pakken om te remixen, al is het wel erg gewaagd om een experimentele track als Frequency te pakken.
Vind hem stukken beter dan de orginele. Heeft nog steeds de vaagheid van t orgineel maar beukt tenminste, iets wat de original miste.dawasiknie wrote:Dikke climax, maar de rest vind ik tegen vallen.
Geef mij maar gewoon het origineel. Denk dat JOS beter een andere plaat had kunnen pakken om te remixen, al is het wel erg gewaagd om een experimentele track als Frequency te pakken.
Mee eens! Ook live beukt deze prima door!Dakpan wrote:Vind hem stukken beter dan de orginele. Heeft nog steeds de vaagheid van t orgineel maar beukt tenminste, iets wat de original miste.dawasiknie wrote:Dikke climax, maar de rest vind ik tegen vallen.