Related topics
- View the latest post: Zany & DV8 - World On Fire (FUSION108)
- View the latest post: Zany & DV8 - World on Fire
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
- View the latest post: Frequencerz & DV8 - Start A Fire
- View the latest post: Endymion & Frequencerz - Caught In The Fire (Ft. DV8 Rocks!) / Inexcusable (NEO084)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Klinkt goed
weer typisch fusion!
lekkere plaat weer hoor
...kijk er uit naar weer een nieuwe solo release van onze meester Zany 
Vond de vorige Zany & DV8 tracks altijd erg lekker. Zo te horen ligt deze weer precies in hetzelfde straatje, dus ben benieuwd.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Heerlijk mainstream plaatje met weer zo veel energie en een hele fijne sfeer
(die Zany negen van de tien keer goed kan creëren in een plaat)!
(die Zany negen van de tien keer goed kan creëren in een plaat)!
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Dit is eindelijk weer een plaat van Zany die ik tof vind!
Lekker vocals, mooie wisselende kicks.
De laatste tijd boeit Zany me totaal niet meer, hetzelfde geldt voor heel Fusion.
Het soort hardstyle dat ze maken vind ik niet veel aan
Als Zany een nummer solo produceert, klinkt het meteen veel beter.
Samenwerkingen met The Beholder en Dozer waren zwaar klote, maar de tracks met Brennan Heart en Zatox waren geweldig!
Heel wisselend dus.
De laatste tijd boeit Zany me totaal niet meer, hetzelfde geldt voor heel Fusion.
Het soort hardstyle dat ze maken vind ik niet veel aan
Samenwerkingen met The Beholder en Dozer waren zwaar klote, maar de tracks met Brennan Heart en Zatox waren geweldig!
Heel wisselend dus.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Te experimenteel? Vond het namelijk zwaar vette platen (Fruxaq & Huwex, met name Huwex).Carnerd wrote:Dit is eindelijk weer een plaat van Zany die ik tof vind!![]()
Het soort hardstyle dat ze maken vind ik niet veel aan![]()
Heel wisselend dus.
Ik denk omdat er geen echte melodieën in zitten 
Tsja, het is wat anders dan de Wasted Penguinz hé.Festuca wrote:Klinkt beter dan het gemiddelde van Zany
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Te experimenteel kan zijn, weet niet precies wat het is...Nikkel wrote:Te experimenteel? Vond het namelijk zwaar vette platen (Fruxaq & Huwex, met name Huwex).Carnerd wrote:Dit is eindelijk weer een plaat van Zany die ik tof vind!![]()
Heel wisselend dus.
Melodie of niet, maakt mij niet uit.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Klinkt erg goed!
Baal er nu gewoon van dat ik zaterdag niet naar de matrixx ben geweest =(.
Baal er nu gewoon van dat ik zaterdag niet naar de matrixx ben geweest =(.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
klinkt weer lekker 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Klinkt goed
Hopen dat hij deze zaterdag op Fusion of Dance draait..
Hopen dat hij deze zaterdag op Fusion of Dance draait..
Heerlijk nummer! Solo's van Zany zijn vrijwel altijd goed eigenlijk! Alleen ontzettend jammer van DV8, heb gewoon niks met zijn stem in een track noch als MC. Sterker nog, verschrikkelijke MC. Maar ik kan eigenlijk geen 1 MC opnoemen waar ik op een feest zit te wachten. Renagade doet het in nummers altijd wel lekker, maar dat ter zeide!
Ruffian.Maximum wrote:Heerlijk nummer! Solo's van Zany zijn vrijwel altijd goed eigenlijk! Alleen ontzettend jammer van DV8, heb gewoon niks met zijn stem in een track noch als MC. Sterker nog, verschrikkelijke MC. Maar ik kan eigenlijk geen 1 MC opnoemen waar ik op een feest zit te wachten. Renagade doet het in nummers altijd wel lekker, maar dat ter zeide!
Klinkt aardig, maar bij Zany had ik toch voor mijn gevoel meer verwachtingen. Ben benieuwd hoe hij live klinkt en op een beetje goede kwaliteit.
Mwah, word ik ook niet warm of koud van!Gangsterdwerg wrote:Ruffian.Maximum wrote:Heerlijk nummer! Solo's van Zany zijn vrijwel altijd goed eigenlijk! Alleen ontzettend jammer van DV8, heb gewoon niks met zijn stem in een track noch als MC. Sterker nog, verschrikkelijke MC. Maar ik kan eigenlijk geen 1 MC opnoemen waar ik op een feest zit te wachten. Renagade doet het in nummers altijd wel lekker, maar dat ter zeide!
Nando wrote:Tsja, het is wat anders dan de Wasted Penguinz hé.Festuca wrote:Klinkt beter dan het gemiddelde van Zany
haha indd, kijk maar wat hij goed vind
JS @ Hard-E-Nuff (14-05-2011)
En Marcel van DeepackGangsterdwerg wrote:Ruffian.Maximum wrote:Heerlijk nummer! Solo's van Zany zijn vrijwel altijd goed eigenlijk! Alleen ontzettend jammer van DV8, heb gewoon niks met zijn stem in een track noch als MC. Sterker nog, verschrikkelijke MC. Maar ik kan eigenlijk geen 1 MC opnoemen waar ik op een feest zit te wachten. Renagade doet het in nummers altijd wel lekker, maar dat ter zeide!
Nando wrote:Tsja, het is wat anders dan de Wasted Penguinz hé.Festuca wrote:Klinkt beter dan het gemiddelde van Zany
Haha
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Had het niet beter kunnen zeggen!Carnerd wrote:Dit is eindelijk weer een plaat van Zany die ik tof vind!![]()
Heel wisselend dus.