Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

Vandaag al 10 keer geluisterd ofzo. Deze plaat heeft echt álles. DIkke kicks, kickrolls, heerlijke sfeer, en voor die 2e climax heb ik echt geen woorden... wat een screeches.

Hopelijk komt hij dit jaar nog uit, op een Remix EP of zo met deze, Revolution is Here Remix en Night after Night Remix.. Dan komt hij zeeeeeer hoog in mijn top 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:35 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Vandaag al 10 keer geluisterd ofzo. Deze plaat heeft echt álles. DIkke kicks, kickrolls, heerlijke sfeer, en voor die 2e climax heb ik echt geen woorden... wat een screeches.

Hopelijk komt hij dit jaar nog uit, op een Remix EP of zo met deze, Revolution is Here Remix en Night after Night Remix.. Dan komt hij zeeeeeer hoog in mijn top 10.

Wat dacht je van het Noisecontrollers album? :/
Ik denk dat ze daarop gereleased worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:39 

Hardtraxxer

en de remix van aliens niet te vergeten..
dikste plaat die ik in tijden heb gehoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:30 

Hardtraxx Crew

jambekkie schreef:
PierrePruuk schreef:

Dan kunnen die nog wel bij elkaar gereleased worden. Is wel vaker bij Fusion gebeurd dat een nummer van een album en een nummer dat er niet op staat samen gereleased worden. The New God / Do You Want Heavy bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:11 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
jambekkie schreef:
PierrePruuk schreef:

Dan kunnen die nog wel bij elkaar gereleased worden. Is wel vaker bij Fusion gebeurd dat een nummer van een album en een nummer dat er niet op staat samen gereleased worden. The New God / Do You Want Heavy bijvoorbeeld.

Ja, maar dat waren beide samenwerkingen. Die andere tracks zijn remixes van Donkey Rollers en het komt heel weinig voor dat remixes samen worden gereleased. Dus in die hoek zocht ik het een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:05 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:

Beter kan ik het niet verwoorden! Dit zijn de producers die deze scene nodig heeft, godnondeju wat klapt die climax er hard op zeg :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks