Oke, verkocht.
Origineel heeft al zo gigantisch veel energie met die vocals. Lekker agressief, het enige wat echt mistte was nog net een beetje sfeer. B-Front heeft dat er bij gebracht, plus een nieuw fris jasje. En een gigantisch dikke 2e climax. Dikke prima! 
Related topics
- View the latest post: Zany & DV8 - Distorted (B-Front remix) (FUSION133)
- View the latest post: Zany & MC DV8 - Distorted (B-Front remix) [FUSION133]
- View the latest post: Zany & Tatanka Ft MC DV8 - Front 2 Back (Raxtor Remix)
- View the latest post: Zany & Tatanka ft. MC DV8 - Front 2 Back (Midshifter & Malfunction vs The Strangers Bootleg)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wij gaan naar Bobje toeDjenz wrote:een verbetering van het origineel... en dat is bij de meeste remixen van de laatste tijd zeker niet het geval. heerlijk die outro vooral![]()
Die sfeer.
Geniaal gedaan met die belletjes en sounds op de achtergrond. Verder ook gewoon helemaal super. 
Geniale plaat weer. Vind de sfeer in de climax echt veel vetter dan in het origineel, die 2e climax heeft verder geen woorden nodig
.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Die outro verdomme, kippenvel tot aan mijn naad 
Last edited by Duruz on 01 Dec 2011 17:20, edited 1 time in total.
Mwah, wel aardig ja. Vind het origineel velen malen beter.
-
EHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
sick, klinkt echt super, vanaf de eerste climax wordt het alleen maar beter 
Wat een hele dikke remix van B-Front zeg
Die 2de climax 
Die mid is al GRUWELIJK vet, met die omlaaggaande melodie
Klapt er ook heerlijk op, goeie kicks!
De hele sfeer pakt mij ook helemaal in de break. De opbouw naar de climax toe is ook een heerlijke spanningsboog.
De climax begint dan vrij droog, maar wederom die overgang naar die lagere tonen zijn zoooo geil.
En dan weer die spanningsboog naar de 2e climax, en dan wederom die omlaaggaande melodie in de 2e climax met die vieze, ranzige screeches er tussen. Oooooooh wat is dit goed zeg
De hele sfeer pakt mij ook helemaal in de break. De opbouw naar de climax toe is ook een heerlijke spanningsboog.
De climax begint dan vrij droog, maar wederom die overgang naar die lagere tonen zijn zoooo geil.
En dan weer die spanningsboog naar de 2e climax, en dan wederom die omlaaggaande melodie in de 2e climax met die vieze, ranzige screeches er tussen. Oooooooh wat is dit goed zeg
Bizar zo goed is dit!
Meters dik kippenvel tijdens het hele nummer. Dikke mid-intro, sfeervolle break (had mss iets korter gemogen maar alsnog vet), heerlijke climax en het topje van de ijsberg is dat zieke laatste deel waar alles in zit wat een dikke rauwe track moet hebben.
Dit komt heel erg hoog te staan in mijn top 10 van dit jaar.
Meters dik kippenvel tijdens het hele nummer. Dikke mid-intro, sfeervolle break (had mss iets korter gemogen maar alsnog vet), heerlijke climax en het topje van de ijsberg is dat zieke laatste deel waar alles in zit wat een dikke rauwe track moet hebben.
Dit komt heel erg hoog te staan in mijn top 10 van dit jaar.
Hmm, na al die reacties hier dacht ik toch even luisteren, maar het viel behoorlijk tegen.
Climax van het origineel heeft veel meer energie en de melodie loopt een stuk beter. De intro van deze track is wel goed, de screech in de outro klinkt als een lief poesje

Climax van het origineel heeft veel meer energie en de melodie loopt een stuk beter. De intro van deze track is wel goed, de screech in de outro klinkt als een lief poesje
wat een plaat zeg, alles klopt gewoon

Lyst, soms snap ik je gewoon nietLyst wrote:Hmm, na al die reacties hier dacht ik toch even luisteren, maar het viel behoorlijk tegen.
Climax van het origineel heeft veel meer energie en de melodie loopt een stuk beter. De intro van deze track is wel goed, de screech in de outro klinkt als een lief poesje![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Idd, ik weet het ook soms niet, als dat echt als een poesje klinkt heb je vast boxen van 25 jaar oud zeker ??G1LL wrote:Lyst, soms snap ik je gewoon nietLyst wrote:Hmm, na al die reacties hier dacht ik toch even luisteren, maar het viel behoorlijk tegen.
Climax van het origineel heeft veel meer energie en de melodie loopt een stuk beter. De intro van deze track is wel goed, de screech in de outro klinkt als een lief poesje![]()
Nee grapje
Maar toch vind ik jouw kritiek altijd goud waard, van de mensen die weten hoe het écht hoort, zeg maar. Jammer genoeg luisteren weinig artiesten naar die kritiek
Maar dat neemt niet weg dat ik dit nummer ook lekkâh vind
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Als alle artiesten allemaal naar Lyst zouden luisteren zouden wij met z'n allen zijn taak overnemen op hardtraxx om altijd kritiek te hebben 
-
A
Dat Track 
Anonymous wrote:Dat Track
Erg lekker nummer, wat een energie!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
HeldLyst wrote: de screech in de outro klinkt als een lief poesje![]()
ik denk dat ik hem zaterdag wel live hoor, zoals ik hem nu hoor vind ik t origineel beter en vooral de kicks