WTF?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Mijn vriendin heet ook romana
heel stom om dit telkens te moeten zien/horen 
Vet nummer. Ik hoop dat dit de raw decibel anthem wordt.
Vooral zien zeker haha:Pdevatu92 wrote:Mijn vriendin heet ook romanaheel stom om dit telkens te moeten zien/horen
-
D
Inderdaad haha wat een draak is die romana op dit filmpjeDelcone wrote:Vooral zien zeker haha:Pdevatu92 wrote:Mijn vriendin heet ook romanaheel stom om dit telkens te moeten zien/horen
Dat wijf is echt een remedie tegen de liefde idd
Om te smullen weer deze reacties!
En wat een gigantische eindbazenplaat. 
Taxi wrote:Dat wijf is echt een remedie tegen de liefde idd
Snap niet waarom dit word gepost, onzin.
BuzzLightyear wrote:Om te smullen weer deze reacties!En wat een gigantische eindbazenplaat.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Happy Hardstyle!!! 
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
NMGN1989 wrote:Is dit nou de nieuwe carriere move van Sam van Bioweapon?
Waarom worden alle eigen producties meteen verwijderd, en deze rommel blijft staan? Snap het wel, is voor de gein, maar dit hoort hier gewoon niet te staan. Het is niet eens bekend wie deze topplaat gemaakt heeft.
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar dit heeft nog een soort van humoristische waardewootum wrote:Waarom worden alle eigen producties meteen verwijderd, en deze rommel blijft staan? Snap het wel, is voor de gein, maar dit hoort hier gewoon niet te staan. Het is niet eens bekend wie deze topplaat gemaakt heeft.
BanHu vind ik ook grappig en die gaat ook dicht. Beetje jammer.
Ik vond mijnes van Hey Marlous toch leuker..Intervention wrote:G1LL wrote:Hmm, wat is dit nou voor onzin.. maargoed, 't is hardstyle dus ik laat 'm wel open![]()
View on YouTube
Deed 't op carnaval wel leuk trouwens
Dat is idd nog een beetje om aan te horen.Oxygene wrote:Ik vond mijnes van Hey Marlous toch leuker..![]()
View on YouTube
Zou toch zweren dat ik dat nummertje in Friesland wel eens langs heb horen komen
Maak niet uit welke track... zanger Rinus altijd plus 1
Precies, en die staat nog wel bij Gratis tracks..Jolle wrote:BanHu vind ik ook grappig en die gaat ook dicht. Beetje jammer.
Kepro wrote:Maak niet uit welke track... zanger Rinus altijd min oneindig
Ik heb hem ook wel ns voorbij horen komen tijdens carnaval.Oxygene wrote:Ik vond mijnes van Hey Marlous toch leuker..Intervention wrote:G1LL wrote:Hmm, wat is dit nou voor onzin.. maargoed, 't is hardstyle dus ik laat 'm wel open![]()
![]()
View on YouTube