Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
wel verdomme, dat wijf heette eerst nog marlous 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
IddeMule wrote:wel verdomme, dat wijf heette eerst nog marlous
pfffft hij zit ons gewoon voor de gek te houdeneMule wrote:wel verdomme, dat wijf heette eerst nog marlous
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Sterf... 
Ik heb nu al een scheithekel aan dat nummer
Zal hem de komende tijd nog wel veel te vaak horen
Nu nog een wasted pinguinz remix/bootleg van dit nummer 
Ik denk niet dat het origineel dan verbeterd wordt hoor_dp_ wrote:Nu nog een wasted pinguinz remix/bootleg van dit nummer
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
het laagste IQ (van een boterham die verkracht is door een goudvis)
is zojuist nog lager gepeild.
zanger rinus gaat aan de leiding met, gefeliciteerd: het IQ van een mier die anaal is verkracht door micheal jackson en herman brood!
is zojuist nog lager gepeild.
zanger rinus gaat aan de leiding met, gefeliciteerd: het IQ van een mier die anaal is verkracht door micheal jackson en herman brood!
Ik vraag me af hoe anale verkrachting door Michael Jackson en Herman Brood bijdragen aan een laag IQ. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
omdat je dan ook mindfucked benthidde wrote:Ik vraag me af hoe anale verkrachting door Michael Jackson en Herman Brood bijdragen aan een laag IQ.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hey marloes wat doe je onder de douche... 
Hij was gister ook op de radio, die heeft ze ook niet allemaal op een rij zeg
Hij laat z'n nummers zelfs door iemand anders schrijven.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Waarom verbaasd mij dit niks?wootum wrote:Hij was gister ook op de radio, die heeft ze ook niet allemaal op een rij zegHij laat z'n nummers zelfs door iemand anders schrijven.
Op 3FM bij de Coen & Sander show? Zong ook nog een gedeelte live mee via de telefoon. Die lul kan zijn eigen tekst niet eens onthouden. Allerlei andere woorden ertussen zetten, totaal uit het ritme zingen.. Maar wel leuk 
Volgens mij wel jaHymn wrote:Op 3FM bij de Coen & Sander show? Zong ook nog een gedeelte live mee via de telefoon. Die lul kan zijn eigen tekst niet eens onthouden. Allerlei andere woorden ertussen zetten, totaal uit het ritme zingen.. Maar wel leuk
Leuk! Geile wijffie ik zou dr doen.Hymn wrote:Op 3FM bij de Coen & Sander show? Zong ook nog een gedeelte live mee via de telefoon. Die lul kan zijn eigen tekst niet eens onthouden. Allerlei andere woorden ertussen zetten, totaal uit het ritme zingen.. Maar wel leuk