Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:31 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: X-Pander & Regain

Track(s): Dark Ages

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:35 
 
Hardtraxxer

betwijfel of dit wel E-Force is? klinkt wel dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:45 
 
Hardtraxx Elite

Lekker!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:08 
 
Hardtraxx Elite

Tering! Als dit E-Force is hea, wauw! Wat een lekkere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze werd volgens mij ook gedraaid door hem bij Loudness voor Masterclass.
In ieder geval wel een plaat met een sfeer in de break die vergelijkbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer en vocals lijken wel beetje op wat E-Force normaal produceert, maar verder vind ik het niet zo op E-Force lijken. Uit welke show is dit geript?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Sfeer en vocals lijken wel beetje op wat E-Force normaal produceert, maar verder vind ik het niet zo op E-Force lijken. Uit welke show is dit geript?

Heart For Heardstyle van gisteren, was een setje van E-Force bij dus ik denk wel dat deze van hem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze werd volgens mij ook gedraaid door hem bij Loudness voor Masterclass.
In ieder geval wel een plaat met een sfeer in de break die vergelijkbaar is.


Klopt, en wat een doffe plof kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
betwijfel of dit wel E-Force is? klinkt wel dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sodebliksem :drool: wat een geweld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:26 
 

E-Force :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
E-Force :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Sfeer en vocals lijken wel beetje op wat E-Force normaal produceert, maar verder vind ik het niet zo op E-Force lijken. Uit welke show is dit geript?


Heart For Heardstyle idd. Stond bij die track E-Force - TBA dus ik neem aan dat dat klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Net een mailtje gehad van E-Force via youtube en hij zei dat deze van X-Pander is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Net een mailtje gehad van E-Force via youtube en hij zei dat deze van X-Pander is :)

Dat dacht ik dus al :P Klinkt wel vet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

X-Pander & Regain - Dark Ages :)

Lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme zeg, wat een bruut lekkere kicks in de eerste climax! :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force draaide deze wel in zijn set op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan, wat een energie zit hierin, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij idd ook dat X-Pander iig aan deze track meegedaan heeft aan die kicks te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Lijkt mij idd ook dat X-Pander iig aan deze track meegedaan heeft aan die kicks te horen.


Kicks zijn van Regain maargoed.

Tracknaam moet nog steeds gewijzigd: X-Pander & Regain - Dark Ages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
El Mare schreef:
Lijkt mij idd ook dat X-Pander iig aan deze track meegedaan heeft aan die kicks te horen.


Kicks zijn van Regain maargoed.

Tracknaam moet nog steeds gewijzigd: X-Pander & Regain - Dark Ages.

Even gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sfeer. Geniaal! Lekkere climax ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:23 
 
Hardtraxxer

X-Pander & Regain :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks