Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Kippenvel. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedverdoemme wat gaan die kicks lekker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baaas dit zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel vet!
Ik hoop niet dat ze gezeur krijgen met copyright i.v.m. de break (Lord Of The Rings)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hij klinkt heel dik he :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :) . Nu die ''poing'' die nog wel een beetje aanwezig is in die kick effe weghalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Klinkt echt heel vet!
Ik hoop niet dat ze gezeur krijgen met copyright i.v.m. de break (Lord Of The Rings)

Thx, herkende de break, maar wist het even niet meer. Zonder de break is de track redelijk, maar nu echt heerlijk. Hopen dat ze dus geen gezeik krijgen. Anders een free release dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sfeer in die break :love:, erg vet gedaan met dat gezang. En die opbouw naar de climax, bruut!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks