PNXRMX schreef:
Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.
1 zo'n throwback plaatje is inderdaad nog geen zomer, maar de platen uit deze tijd hebben buiten de melodieën die gebruikt werden nog wel andere elementen die ik graag terug zou zien. Vaak uitgebreide patronen in tracks, interessante mid-intro’s (dus niet alleen een screech die van patroon wisselt) en stevige kicks. Daarnaast was de drive in mijn ogen toen over het algemeen beter.
In mijn ogen zitten er een aantal producers in de scene die met de technologie (en ervaring) van nu veel interessanter kunnen produceren dan dat ze doen. De enige die ik zo kan bedenken die bovenstaande elementen (uitgebreide patronen, variatie, interessante mids, drive én stevige kicks) constant heeft weten te gebruiken is NC.