Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 15:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je moet helemaal niets. Er is niemand die zegt dat de bassline onderdeel moet zijn van de kick. Een drumstel past zich ook niet aan de toonhoogte aan. En ik heb mensen nog nooit horen zeggen dat alle nummers waar een drummer in speelt vals zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 00:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dan heb je het niet meer over distorted kickdrums, waar het in dit geval en deze track om ging. Een drumstel produceert helemaal geen toon dus vrij logisch dat dat niet vals zal klinken. Maar dat is wel een beetje afgeweken van het onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:
Dan heb je het niet meer over distorted kickdrums, waar het in dit geval en deze track om ging. Een drumstel produceert helemaal geen toon dus vrij logisch dat dat niet vals zal klinken. Maar dat is wel een beetje afgeweken van het onderwerp.


Ik neem aan dat je weet dat de meeste producers hun kicks uit vanuit een 909 opbouwen? Een 909 komt uit een drum machine wat zo goed als gelijk staat aan een drumstel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 13:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Behalve dat een drumstel klanken produceert en geen tonen, dus ook geen 909 kicks die idd wel een toon hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 14:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Destination schreef:
sjuul schreef:
Dan heb je het niet meer over distorted kickdrums, waar het in dit geval en deze track om ging. Een drumstel produceert helemaal geen toon dus vrij logisch dat dat niet vals zal klinken. Maar dat is wel een beetje afgeweken van het onderwerp.


Ik neem aan dat je weet dat de meeste producers hun kicks uit vanuit een 909 opbouwen? Een 909 komt uit een drum machine wat zo goed als gelijk staat aan een drumstel.


Nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 14:32 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Daar zit voor mij wel net de omslag. Zodra het van een soort o-klank naar een a-klank gaat. Die a-klank vind ik net zo irritant als het wrijven op een ballon en het krassen op een schoolbord.



Ik kreeg rillingen van de gedachte bin dat schoolbord :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Zeer vet dit :drool: :woot: ! Kippenvel bij de climax, prachtige melodie ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:30 
 

teupie schreef:
Leuk als een hardstyle plaatje mij weer een beetje gevoel meegeeft

Dit helemaal. Heeft lang geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Joram finally strikes back. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg leuk :) Melodie is me wat te simpel en blij maar ik denk dat er best meer platen mogen komen die zo in elkaar steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.

1 zo'n throwback plaatje is inderdaad nog geen zomer, maar de platen uit deze tijd hebben buiten de melodieën die gebruikt werden nog wel andere elementen die ik graag terug zou zien. Vaak uitgebreide patronen in tracks, interessante mid-intro’s (dus niet alleen een screech die van patroon wisselt) en stevige kicks. Daarnaast was de drive in mijn ogen toen over het algemeen beter.

In mijn ogen zitten er een aantal producers in de scene die met de technologie (en ervaring) van nu veel interessanter kunnen produceren dan dat ze doen. De enige die ik zo kan bedenken die bovenstaande elementen (uitgebreide patronen, variatie, interessante mids, drive én stevige kicks) constant heeft weten te gebruiken is NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag meer van deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:45 
 
Hardtraxxer

Zoals Wildstylez was!! Lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

All I can say...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 04:26 
 
Hardtraxx Veteran



7:02

WAUW. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 05:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Vette mid. Lekkere melo, alleen jammer dat ie niet gewoon Complex Situation kicks erin heeft gebruikt. Desalniettemin :worship:


complex situation kicks waren echt best ever. Heuuuj! Wildstylez is koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 09:12 
 

:love: :love: die track
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een plaat :loving:
Brengt me terug naar de tijd dat ik als 14 jarig jochie limewire zat af te speuren naar nieuwe tracks (allemaal liveset ripjes, maar wist ik veel destijds :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne track dit! Lekkere drive in het intro en de melodie is puur genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waaaauw.. doet nu al een gooi naar TOTY hoor.

Wat een melodie zeg (L) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Waaaauw.. doet nu al een gooi naar TOTY hoor.

Wat een melodie zeg (L) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Hele fijne track dit! Lekkere drive in het intro en de melodie is puur genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

Is er over deze gouden plaat al meer bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat de plaat hoogstwaarschijnlijk op het album gaat komen ;) Kunnen we hier trouwens ook wel verder
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks