Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last night in the studio; Night sessions with Brenny & Wildy ... Wildstylez showing his new tracks!! Some serious big tracks coming up from this man!! ‪#‎WERHardstyle‬ ‪#‎LoseControlMusic‬

Afbeelding

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 13:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou dit bijna goed gaan vinden na ik gewend ben geraakt wat er vandaag de dag uitkomt. :P Midintro vind ik wel tof, climax is me te kazig en heeft pitchkicks. -.- Maar wel mooi voor de generatie die hier mee opgegroeid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk! Weet niet precies waarom maar ben sowieso wel fan van tracks zonder vocals. (Voor zover ik dat hier kan horen. :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro doet me denken aan een andere Wildstylez plaat (back 2 basics?) Riedeltje in de climax ken ik ook ergens van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

holy shit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet. Leuk als een hardstyle plaatje mij weer een beetje gevoel meegeeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
ge-wel-dig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt goed, ben benieuwd naar een betere preview. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Vette mid. Lekkere melo, alleen jammer dat ie niet gewoon Complex Situation kicks erin heeft gebruikt. Desalniettemin :worship:

Dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

JA! Goede zaak dat steeds meer artiesten de 2008 sounds gaan gebruiken. Was eigenlijk helemaal klaar met hardstyle maar als Wildstylez weer pareltjes gaat maken wordt het interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wist dat hier veel reacties op zouden komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Midintro vind ik wel tof, climax is me te kazig en heeft pitchkicks. -.- Maar wel mooi voor de generatie die hier mee opgegroeid is.


Bedoel je nou dat elke climax met pitchkicks kut is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Lyst schreef:
Midintro vind ik wel tof, climax is me te kazig en heeft pitchkicks. -.- Maar wel mooi voor de generatie die hier mee opgegroeid is.

Bedoel je nou dat elke climax met pitchkicks kut is?

Als je Lyst kent, weet je dat hij een tegenstander is van pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.

Was dit vroeger een sterke track geweest, vraag ik me dan af? Waarschijnlijk werd dit toen bestempeld als weer zo'n 13/12 Scantraxx meuk. Wel vind ik het mooi dat dit soort shit gemaakt wordt voor wie er behoefte aan heeft, en dat zijn er aardig wat zo te zien :). Dit soort mid-intros zijn ook wel erg gezellig :P. Van mij hoeft het alleen niet per se om tracks "oude stijl" te maken puur om de oude stijl terug te brengen.

Misschien heb ik ook ongelijk, is dit wel gewoon een goede track voor toen en ben ik hier gewoon te oud voor. Ik sluit het niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Lyst schreef:
Midintro vind ik wel tof, climax is me te kazig en heeft pitchkicks. -.- Maar wel mooi voor de generatie die hier mee opgegroeid is.


Bedoel je nou dat elke climax met pitchkicks kut is?

Met hoge pitchkicks wel. Ben überhaupt geen fan van kickbasses. Doe mij maar gewoon reverse of gated kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, dit stukje klinkt heerlijk!! ^^ Benieuwd hoe de kicks in goede kwaliteit klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
sjuul schreef:
Lyst schreef:
Midintro vind ik wel tof, climax is me te kazig en heeft pitchkicks. -.- Maar wel mooi voor de generatie die hier mee opgegroeid is.


Bedoel je nou dat elke climax met pitchkicks kut is?

Met hoge pitchkicks wel. Ben überhaupt geen fan van kickbasses. Doe mij maar gewoon reverse of gated kicks.


Er zitten toch geen hoge pitchkicsk in dit stukje? Als ik het goed hoor is de hoogste noot een B en dat is nou niet bepaald super hoog gepitched aangezien de meeste kicks in F/F# worden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk, erg benieuwd naar het eindresultaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.

Was dit vroeger een sterke track geweest, vraag ik me dan af? Waarschijnlijk werd dit toen bestempeld als weer zo'n 13/12 Scantraxx meuk. Wel vind ik het mooi dat dit soort shit gemaakt wordt voor wie er behoefte aan heeft, en dat zijn er aardig wat zo te zien :). Dit soort mid-intros zijn ook wel erg gezellig :P. Van mij hoeft het alleen niet per se om tracks "oude stijl" te maken puur om de oude stijl terug te brengen.

Misschien heb ik ook ongelijk, is dit wel gewoon een goede track voor toen en ben ik hier gewoon te oud voor. Ik sluit het niet uit :P


Je zet me wel aan het denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.

Was dit vroeger een sterke track geweest, vraag ik me dan af? Waarschijnlijk werd dit toen bestempeld als weer zo'n 13/12 Scantraxx meuk. Wel vind ik het mooi dat dit soort shit gemaakt wordt voor wie er behoefte aan heeft, en dat zijn er aardig wat zo te zien :). Dit soort mid-intros zijn ook wel erg gezellig :P. Van mij hoeft het alleen niet per se om tracks "oude stijl" te maken puur om de oude stijl terug te brengen.

Misschien heb ik ook ongelijk, is dit wel gewoon een goede track voor toen en ben ik hier gewoon te oud voor. Ik sluit het niet uit :P


Heb je gedeeltelijk wel gelijk in. Voor velen 'oude liefhebbers' is het puur de nostalgie in de tracks wat het zo vet maakt. En Hardstyle heeft zich met de jaren kwalitatief wel degelijk ontwikkeld. Het niveau van een groot gedeelte van de hedendaagse producties ligt velen malen hoger dan de producties uit 2008/2009. Maar helaas wordt er ook heel veel uitgemolken en dan snap ik dat velen terug grijpen naar het oude vertrouwde, wat allemaal toen oh zo vet was nog. Ik sta zelf ook 10 x liever in een 'back in time' area dan een raw area, omdat die oude sound mij gewoon veel meer doet dan constant naar kicks en screeches luisteren.

Wat dat betreft is het maar goed dat in die tijd hardstyle zijn keer heeft gevonden, waardoor we de oude sound blijven waarderen. Ten opzichte van raw producties dat zo uitgemolken wordt dat het dadelijk nog compleet uitsterft en niemand het meer kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 15:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Er zitten toch geen hoge pitchkicsk in dit stukje? Als ik het goed hoor is de hoogste noot een B en dat is nou niet bepaald super hoog gepitched aangezien de meeste kicks in F/F# worden gemaakt.

Daar zit voor mij wel net de omslag. Zodra het van een soort o-klank naar een a-klank gaat. Die a-klank vind ik net zo irritant als het wrijven op een ballon en het krassen op een schoolbord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
sjuul schreef:
Er zitten toch geen hoge pitchkicsk in dit stukje? Als ik het goed hoor is de hoogste noot een B en dat is nou niet bepaald super hoog gepitched aangezien de meeste kicks in F/F# worden gemaakt.

Daar zit voor mij wel net de omslag. Zodra het van een soort o-klank naar een a-klank gaat. Die a-klank vind ik net zo irritant als het wrijven op een ballon en het krassen op een schoolbord.


Ik snap wat je bedoeld. Ik ben het met je eens met hoe hoger, hoe minder mooi het karakter van de kick klinkt. Alleen soms moet dat ivm akkoorden en shit. Je wilt geen valse track maken :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks