PNXRMX schreef:
Mijn doen dit soort throwback plaatjes niet zoveel. Er is naar mijn mening wel een goede reden waarom de "tijdmachine hardstyle" uitstierf en dat komt omdat het niet meer lukte om echt goede nieuwe tracks in die stijl te maken met veel gevoel. Alles lijkt al gauw op elkaar en een track als deze heeft voor mij als enige waarde een soort van nostalgie omdat het lijkt op melodieën van vroeger.
Was dit vroeger een sterke track geweest, vraag ik me dan af? Waarschijnlijk werd dit toen bestempeld als weer zo'n 13/12 Scantraxx meuk. Wel vind ik het mooi dat dit soort shit gemaakt wordt voor wie er behoefte aan heeft, en dat zijn er aardig wat zo te zien

. Dit soort mid-intros zijn ook wel erg gezellig

. Van mij hoeft het alleen niet per se om tracks "oude stijl" te maken puur om de oude stijl terug te brengen.
Misschien heb ik ook ongelijk, is dit wel gewoon een goede track voor toen en ben ik hier gewoon te oud voor. Ik sluit het niet uit

Heb je gedeeltelijk wel gelijk in. Voor velen 'oude liefhebbers' is het puur de nostalgie in de tracks wat het zo vet maakt. En Hardstyle heeft zich met de jaren kwalitatief wel degelijk ontwikkeld. Het niveau van een groot gedeelte van de hedendaagse producties ligt velen malen hoger dan de producties uit 2008/2009. Maar helaas wordt er ook heel veel uitgemolken en dan snap ik dat velen terug grijpen naar het oude vertrouwde, wat allemaal toen oh zo vet was nog. Ik sta zelf ook 10 x liever in een 'back in time' area dan een raw area, omdat die oude sound mij gewoon veel meer doet dan constant naar kicks en screeches luisteren.
Wat dat betreft is het maar goed dat in die tijd hardstyle zijn keer heeft gevonden, waardoor we de oude sound blijven waarderen. Ten opzichte van raw producties dat zo uitgemolken wordt dat het dadelijk nog compleet uitsterft en niemand het meer kan waarderen.