Last edited by Jro_ on 06 Aug 2012 18:22, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
-
A
_O_ blijft een koning
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
dit zijn geen wildstylez kicks.( in de intro) Ook de sounds klinken niet wildstylez.
die screech op 0:30 lijkt heel erg op coone.
die screech op 0:30 lijkt heel erg op coone.
Last edited by emmerick on 28 Jul 2012 23:17, edited 1 time in total.
-
J
emmerick wrote:dit zijn geen wildstylez kicks.( in de intro) Ook de sounds klinken niet wildstylez.
-
MHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Ik zou ook niet zeggen dat het een Wildstylez plaat is. Eerder F8trix ofzo.
Voor de rest opzich wel een aardige plaat.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik kon er even niet op komen maar nu je het zegt. Idd dbstf kicks. Dus f8trix of dbstf track.Massimo wrote:Ik zou ook niet zeggen dat het een Wildstylez plaat is. Eerder F8trix ofzo.
-
J
Intro prima opbouwende wildstylez-sounds met elementen uit andere tracks van hem/a2
Komt meer bij kijken dan een kick en een synth waar de meeste TBA's hier op gebaseerd worden
Komt meer bij kijken dan een kick en een synth waar de meeste TBA's hier op gebaseerd worden
-
J
Intro is precies hetzelfde opgebouwd als zijn wild-ones remix
Ik vind het persoonlijk ook niet als een Wildstylez track klinken, maar het lijkt me een kansloze discussie. Tijd zal het leren! 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Beetje moeilijk te zeggen van wie de track nou is
Intro kicks klinken idd als dbst/f8trix , de lead in de climax klinkt weer frontliner achtig.
Intro kicks klinken idd als dbst/f8trix , de lead in de climax klinkt weer frontliner achtig.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Niki & The Dove - DJ, Ease My Mind (Isaac Bootleg)
Waar zijn die sets/broadcasts van Tomorrowland te vinden?
dit dusMaximum wrote:Ik vind het persoonlijk ook niet als een Wildstylez track klinken, maar het lijkt me een kansloze discussie. Tijd zal het leren!
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Wildstylez had toch ook iets gemaakt met Zany? Wie weet...
Het kan idd ook een Isaac Bootleg / remix zijn. Kicks klinken idd als Isaac..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Wildstylez heeft een track met Zany ja, check jij maar eens de Decibel 2012 trailer.Tienus wrote:Wildstylez had toch ook iets gemaakt met Zany? Wie weet...
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wauw, wat een muziekkenners hebben we hier toch op het forum. Ik zou me diep schamen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kansloze vent, hou je bek nou eens. Steeds te doen alsof je het hele hardstyle-wereldtje kent, hele tijd te meepraten. Gadver.emmerick wrote:Ik kon er even niet op komen maar nu je het zegt. Idd dbstf kicks. Dus f8trix of dbstf track.Massimo wrote:Ik zou ook niet zeggen dat het een Wildstylez plaat is. Eerder F8trix ofzo.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
haha, HAHA. Heb jij dat nooit? dat je iets hoort waarvan je denkt waar is dat ook alweer van. En als iemand het noemt dat je er dan opkomt. Dat had ik dus in dit geval, maar even later noemde iemand frontliner en daar vind ik het ook wel op lijken. dus je weet het maar nooit. Als je het over meepraten hebt kan ik je wel wat andere mensen voorstellen hier op het forum. Groetjes.JVDM wrote:Kansloze vent, hou je bek nou eens. Steeds te doen alsof je het hele hardstyle-wereldtje kent, hele tijd te meepraten. Gadver.emmerick wrote:Ik kon er even niet op komen maar nu je het zegt. Idd dbstf kicks. Dus f8trix of dbstf track.Massimo wrote:Ik zou ook niet zeggen dat het een Wildstylez plaat is. Eerder F8trix ofzo.
Ik zet 'm ook op Frontliner. Best lekker nummer, alleen jammer van de break.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Bron?M-bition wrote:Niki & The Dove - DJ, Ease My Mind (Isaac Bootleg)
Over de track zelf:
Maakt niet uit van wie die is, hij is lekker 
Mensen wie hier geen dbstf /f8trix/isaac uithalen zijn doof. De melodielijn is ook precies wat bij hun past. Voor de rest lekker trackje!
EINDELIJK... Please, verban hem alsjeblieft van het internet, en als je tijd over hebt ook van real life... Ik ben hem zó beu!JVDM wrote:Kansloze vent, hou je bek nou eens. Steeds te doen alsof je het hele hardstyle-wereldtje kent, hele tijd te meepraten. Gadver.emmerick wrote:Ik kon er even niet op komen maar nu je het zegt. Idd dbstf kicks. Dus f8trix of dbstf track.Massimo wrote:Ik zou ook niet zeggen dat het een Wildstylez plaat is. Eerder F8trix ofzo.