Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:36 

Lekker namen raden door 5 miljoen kicks uit elkaar te houden :nono:
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:

Ik snap je niet. Het is toch logisch als men niet weer waar de track van is dat ze het dan af gaan leiden van de kick. Meeste producers gebruiken dezelfde kick voor een periode(Wildstylez, Brennan Heart, DBSTF).
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:07 

jaron123 schreef:
Jro_ schreef:

Ik snap je niet. Het is toch logisch als men niet weer waar de track van is dat ze het dan af gaan leiden van de kick. Meeste producers gebruiken dezelfde kick voor een periode(Wildstylez, Brennan Heart, DBSTF).

Klopt, maar tel de keren eens op dat je leest: "ahh typische dbstf kick!" en dat het vervolgens een plaat van compleet iemand anders is.
Of mensen die zeggen "Dit is geen J&W kick". Jaaaa jammer dan, het is toch echt een J&W plaatje :D

Je kunt uit een hoop andere geluidjes opmaken van wie die is, of zelfs door na te trekken uit wiens set die komt. Anders raad je toch gewoon uit wijsheid niet? >.<
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

True story
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:59 

Hardtraxxer

die climax is inderdaad een beetje frontliner achtig... maar boeien wie het is.. dit is echt een kippenveltrack!! (L)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 11:13 

Jro_ schreef:
jaron123 schreef:
Jro_ schreef:

Klopt, maar tel de keren eens op dat je leest: "ahh typische dbstf kick!" en dat het vervolgens een plaat van compleet iemand anders is.
Of mensen die zeggen "Dit is geen J&W kick". Jaaaa jammer dan, het is toch echt een J&W plaatje :D

Je kunt uit een hoop andere geluidjes opmaken van wie die is, of zelfs door na te trekken uit wiens set die komt. Anders raad je toch gewoon uit wijsheid niet? >.<

Welkom op Hardtraxx
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 11:28 

Hardtraxxer

Qua sounds in de climax vind ik het inderdaad meer op Frontliner lijken. De melodie doet me dan weer meer aan F8trix denken. Wildstylez haal ik er zelf absoluut niet uit, vind het zelfs bijna een beetje te "simpel" klinken daarvoor.

Kansloos speculeren dus.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 11:54 

Hardtraxx Addict

Toch heeft dit nog het meest weg van F8trix of DSTF. Gewoon een kwestie van goed luisteren en vorig tracks van hun met elkaar vergelijken. Ik hoor hier totaal geen Wildstylez in trouwens......
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:07 

Daarom ben ik hier zo weinig :lol:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:34 

Wildstylez heeft hem gedraaid en Frontliner niet, dus lijkt me dat we die kunnen uitsluiten.. -.-

:kiss2:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:43 

Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Intro prima opbouwende wildstylez-sounds met elementen uit andere tracks van hem/a2

Komt meer bij kijken dan een kick en een synth waar de meeste TBA's hier op gebaseerd worden

Uhm, neen. Daaruit kun je haast alles opmaken. Zeker wildstylez kicks, hij gebruikt altijd die soort kicks... Denk eens na.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:55 

ScavengerDJ schreef:
Jro_ schreef:
Intro prima opbouwende wildstylez-sounds met elementen uit andere tracks van hem/a2

Komt meer bij kijken dan een kick en een synth waar de meeste TBA's hier op gebaseerd worden

Uhm, neen. Daaruit kun je haast alles opmaken. Zeker wildstylez kicks, hij gebruikt altijd die soort kicks... Denk eens na.

Beste meneer ei, waarom denk je dat ik het een Wildstylez track heb genoemd..?

Mij hoor je niet zeggen dat het door de kicks geen of juist wel een wildstylez tracks is, het is gewoon een wildstylez track. Dat hoor je aan verschillende sounds en hij draaide hem als enige op Tomorrowland (zouden DBSTF/Frontliner deze dan ook niet draaien als het een track van hun of een collab was? :mad:

Leg jij eens een oude headhunterz track naast reignite, of clubbin naast deze.
Zeg dan nog eens 'hij gebruikt altijd die soort kicks...'

Het kan best een samenwerking zijn, maar Wildstylez heeft hier zeker invloed op. Einde discussie dacht ik zo >.<
Wat mij betreft is dit nummer, aan de kicks te horen, van een of andere vagina.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:11 

Hardtraxxer

Veel te blij dit, nog blijer dan Wasted Penguinz :)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:12 

Hardtraxxer

.... Niki & The Dove - DJ, Ease My Mind (Isaac Bootleg)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

wist ik gelijk toen ik die kick hoorde; een typische isaac punch
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:40 

Hardtraxx Veteran

Giswerk en dan nog allemaal verkeerd! :P :corn:

Jolle schreef:

xd :worship:

bRt_ schreef:
Over de track zelf: blijft nog altijd :yawn:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:11 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:

:lol: :lol:

_______
Isaac is gewoon een wanna B Dbstf/Frontliner :nono:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Goed plan: Lekker wachten en dat gebekvecht om niets achterwege houden vanaf nu.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:25 

Het boeit toch ook geen reet dat je nu al weet van wie deze plaat is? Er is nog amper iets over bekend, behalve dat ze door iemand gemaakt is... Doe allemaal gewoon volwassen en heb geduld.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:52 

Hardtraxxer

Jro_ schreef:
ScavengerDJ schreef:
Jro_ schreef:

Beste meneer ei, waarom denk je dat ik het een Wildstylez track heb genoemd..?

Mij hoor je niet zeggen dat het door de kicks geen of juist wel een wildstylez tracks is, het is gewoon een wildstylez track. Dat hoor je aan verschillende sounds en hij draaide hem als enige op Tomorrowland (zouden DBSTF/Frontliner deze dan ook niet draaien als het een track van hun of een collab was? :mad:

Leg jij eens een oude headhunterz track naast reignite, of clubbin naast deze.
Zeg dan nog eens 'hij gebruikt altijd die soort kicks...'

Het kan best een samenwerking zijn, maar Wildstylez heeft hier zeker invloed op. Einde discussie dacht ik zo >.<
Wat mij betreft is dit nummer, aan de kicks te horen, van een of andere vagina.

Leuke uitleg die compleet naast het punt zit. Ik zag heust ook wel dat jij zei dat je ook dacht dat wildstylez deze track had gemaakt. En je gaat me niet zeggen dat je Headhunterz kicks niet herkent? Alle A-producers hebben typische kicks. Ookal klinken ze bij hhz nu anders dan bv 1 jaar terug zat er een evolutie in, het was niet opeens anders... Van Josh & Wesz en consoorten is het logisch dat het niet makkelijk te herkennen is, ze maken vaak een compleet andere kick, een eigen stijl hebben ze niet vind ik. Heb je bij veel B-C producers.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Hou het over de track zelf nu jongens :D
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 01:22 

Jolle schreef:

Hardtraxxers staan er om bekend alle tracks te kennen :kiss2:
Beetje jammer dat die van Isaac is, haalt de fun uit de track.. :(
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Genieten dit. En dan heb ik het niet over het nummer, maar over de discussies hier :lol:

Jro :lol:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:52 

Hardtraxxer

Niks aan.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:41 

Jro_ schreef:
Jolle schreef:

Hardtraxxers staan er om bekend alle tracks te kennen :kiss2:
Beetje jammer dat die van Isaac is, haalt de fun uit de track.. :(

:huh: :lol: :')
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende