Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wildstylez

Track(s): Straight Forward

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Die melodie :love: Wildstylez bewijst maar weer eens dat hij voor mij de melodiƫnkoning is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en kijk, niet alleen heee-hooo in BE he :whistle: :D :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heee Hooo................... plaatsvervangende schaamte atm.

OT:

Die reversed klinkt wel erg slap zo op het eerste gehoor, sound ervan klinkt wel goed. Melodie vind ik niet super, beetje simpel zelfs. Nee dit is op het eerste gehoor een saai plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde reversed als in Stardust en de rest van z'n sounds hebben we nou ook al een paar honderd keer voorgeschoteld gekregen. Melodie is wel vet though.
The Venator schreef:
Heee Hooo................... plaatsvervangende schaamte atm.

Dit dus. :') Om gestoord van te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige stukjes lijken erg veel op Some Chords (volgens mij is het Some Chords, kan ook een andere van Deadmau5 zijn).
Klinkt wel ok :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man o man wat een heerlijkheid :love: :worship: Wildstylez HELD (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:42 
 

Daveytl schreef:
Sommige stukjes lijken erg veel op Some Chords (volgens mij is het Some Chords, kan ook een andere van Deadmau5 zijn).
Klinkt wel ok :)


Viel me ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Heeel gaaf, pakt mij gelijk :woot: :love: . Mooie melodie, kickswitch in de midintro is ook gaaf gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:40 
 
Hardtraxx Newbie

WAT EEN PLAAT :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:59 
 
Hardtraxxer

heerlijke plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kreeg spontaan kippenvel op dat moment..

wat een heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een Wildstylez plaat met drive. Vette melodie maar is me eigenlijk net iets te simpel, had er graag een twist aan gezien in het tweede deel. Ondanks klinkt het erg lekker voor wat ik eruit kan opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez - Straight Forward :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje ! Mooie melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Eindelijk weer een Wildstylez plaat met drive. Vette melodie maar is me eigenlijk net iets te simpel, had er graag een twist aan gezien in het tweede deel. Ondanks klinkt het erg lekker voor wat ik eruit kan opmaken.


Eens met deze man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier word ik nou vrolijk van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit een fijne plaat, jammer van het ge hee-hoo erdoor, maar dit is kwaliteit. samen met die collab van noisecontrollers bewijst WS dat hij nog steeds tot de top mainstream hardstyle hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie wordt na een tijdje wel wat irritant vind ik. Plaatje zelf doet me een beetje denken aan zijn Digital Age spul, waar ik eigenlijk niet zo heel veel mee heb. Toch klinkt het als geheel best aardig, vooral de intro en opbouw naar de climax zijn pluspuntjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dit nummer al veel geluisterd en vind de melodie niet vervelen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:06 
 

Zijn de moderators hier lui of worden de bekende titels nog een keer veranderd? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Zijn de moderators hier lui of worden de bekende titels nog een keer veranderd? :D

k ben fucking lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

ja heerlijk!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks