Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg hier wel weer een beetje het oude Wildstylez gevoel van, tracks als In And Out & Pleasure. Melodie is weer heerlijk. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie :thumbup: eindelijk weer een Wildstylez track die ik leuk vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
bewijst WS dat hij nog steeds tot de top mainstream hardstyle hoort.


Nou dat zou ik niet zeggen :lol:
Zeker niet als je dat basseert op 1 track...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was echt genieten op Qlimax deze!!
Prima mid, en echt een heerlijke melodie!
Wildstylez stelt mij over het algemeen ook nauwelijks teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interesse gewekt ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Dit nummer blijft hangen tijdens die liveset van Qlimax.

En dat hee hoo effect in de zaal is denk ik voor de DJ een teken dat de sfeer euforisch is en iedereen er lekker in zit. :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist... :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Firestarter schreef:
Dit nummer blijft hangen tijdens die liveset van Qlimax.

En dat hee hoo effect in de zaal is denk ik voor de DJ een teken dat de sfeer euforisch is en iedereen er lekker in zit. :clap: :clap: :clap:


Eerder dat ie met taart mag gaan gooien op de groep die het doet. Kut geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


@19:58

OT:
Die melo ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Prima Wildstylez plaat, niet van hem verwacht. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan het nog steeds! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk!
Wat een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Prima Wildstylez plaat, niet van hem verwacht. :thumbup:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje ala In & Out en die vergelijking is een goed teken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Reversed bass in de intro is leuk gedaan; niet de hardste maar klinkt wel lekker. Vocals liggen inderdaad in het straatje van In & Out. Melodie klinkt wel netjes! Ik hoor dit toch echt 100x liever dan die house remix year of summer geuzebroek tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:23 
 
Hardtraxx Addict

Ja Wildstylez, JA! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hoewel ik meer van t lompere werk ben kan ik wat melodieus en ietwat commercieels tussendoor ook wel waarderen, vind dit daar een goed voorbeeld van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Elske8 schreef:
hoewel ik meer van t lompere werk ben kan ik wat melodieus en ietwat commercieels tussendoor ook wel waarderen, vind dit daar een goed voorbeeld van!

Wat is hier commercieel aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:33 
 

Mainstream wordt wel vaker verward met commercieel. Al neig ik te zeggen dat raw juist commercieel aan het worden is. >.<
Ik vind het plaatje maar weinig unieks hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Mainstream wordt wel vaker verward met commercieel. Al neig ik te zeggen dat raw juist commercieel aan het worden is. >.<
Ik vind het plaatje maar weinig unieks hebben.

Heb je een goed punt. Er wordt veel geklaagd op de 'mainstream' en dus keert iedereen zich naar de 'raw'. Dat verkoopt dus beter en dus is het inderdaad commerciëler.

Dit plaatje heeft inderdaad weinig unieks. Heeft nergens echt een hoogtepunt en ook hier zijn de kicks weer niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Raw verkoopt beter? :huh: De grootste feesten zijn toch echt nog steeds mainstream, de dj's die het hoogst in de dj mag top100 staan zijn mainstream dj's, de top zoveel artiesten qua likes op facebook zijn mainstream artiesten. Dat raw niet underground is oké, maar het verkoopt echt niet beter dan mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar de Raw is wel sterk aan het groeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:11 
 

Daarom zeg ik 'commercieel aan het worden is'. ^^
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks