Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk dat hier weer nieuw leven in geblazen wordt. Alleen Voor mij een overbodige edit..
Liever de originele..

Die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wildstylez
Thinking about giving away "Pleasure 2013" as a free release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sommige lange tonen in de melodie in het origineel zijn in deze versie korter gemaakt wat het geheel minder vloeiend maakt. Ook heb ik het idee dat er hier meer echo in zit. Beide veranderingen vind ik jammer :( Nogmaals: Voegt niks toe en het origineel blijft 80.000x beter.

EDIT: Oh ja, en de tweede climax is drive-loos, eentonig en fucking saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 19:22 
 

Hier had gewoon die oude kick onder moeten zitten, dat was ie perfect.

Elexz schreef:
Sommige lange tonen in de melodie in het origineel zijn in deze versie korter gemaakt wat het geheel minder vloeiend maakt. Ook heb ik het idee dat er hier meer echo in zit. Beide veranderingen vind ik jammer :( Nogmaals: Voegt niks toe en het origineel blijft 80.000x beter.

EDIT: Oh ja, en de tweede climax is drive-loos, eentonig en fucking saai.


Dit is geript van een livesetje, dit is geen hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dit is geript van een livesetje, dit is geen hq.

Betekent niet dat de tonen op HQ opeens langer worden of zo... De echo waar ik het over had kan inderdaad een gevolg daarvan zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 23:21 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

En het verschil met de video in OP is? Serieus, altijd maar weer op die views gaan geilen. >.<

OT: geef mij maar het origineel, de sfeer in deze track tipt daar totaal niet aan, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ok I will upload the track when I'm back in Holland!

Wildstylez over deze plaat.

Ergens deze week dus gratis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super mooi, die reactie van het publiek wanneer de melodie er in komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:13 
 

Gaat de goede kant op, dus in een weken tijd Pleasure 2013, Timeless, Soundstorm en Forever :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks