Last edited by iMark on 30 Jan 2013 18:59, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Wildstylez - Pleasure (Brennan Heart Remix)
- View the latest post: Wildstylez - Pleasure (2013 Edit)
- View the latest post: Wildstylez & The Masochist - Pleasure / LDMF (SCANTRAXX040)
- View the latest post: Dimitri K & Lekkerfaces - Pressure Pleasure
- View the latest post: Fantazoo @ Vroeger Was Alles Beter Festival 2025 | Pleasure Pier
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Nog steeds kippenvel bij de melodie 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Melodie is vet, kicks zijn flink verslechtert t.o.v. het origineel.
Ik heb ook liever de originele. maar deze zijn ook leuk als 'nieuwe versie'JVDM wrote:Melodie is vet, kicks zijn flink verslechtert t.o.v. het origineel.
maar als ik m thuis zou opzetten zou ik het origineel aanzetten
De melodie flow in het origineel is veel vloeiender en vele malen beter dan in deze versie. Ook met name de tonen die veel langer doorlopen in het origineel (en hier dus korter zijn) zijn er op achteruit gegaan. Jammer. Originele kicks gaan ook harder en passen beter bij de track.
Kortom: Voegt niks toe aan het origineel. Ach, het is een free, dus wat maakt het ook uit...
Kortom: Voegt niks toe aan het origineel. Ach, het is een free, dus wat maakt het ook uit...
Leuke track, maar ik blijf 't origineel gewoon draaien 
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Dit.JVDM wrote:Melodie is vet, kicks zijn flink verslechtert t.o.v. het origineel.
Vind de kick in deze mwah oude kicks zijn imo lekkerder!!
Dit.G1LL wrote:Leuke track, maar ik blijf 't origineel gewoon draaien
-
J
Khadber wrote:En hebben! Leuk!
Kicks zijn een stuk slechter dan in het origineel, ik blijf dus gewoon het origineel luisteren.
Heerlijk dat we deze melodie weer vaker gaan horen! Ondanks dat het origineel natuurlijk het beste blijft.
Dit.wootum wrote:Kicks zijn een stuk slechter dan in het origineel, ik blijf dus gewoon het origineel luisteren.
Ik was zo enthousiast toen ik hoorde dat hij een edit ging maken van Pleasure. Ik was nog enthousiaster toen hij tweette dat hij hem gratis weg ging geven. Nu ik hem heb geluisterd in goeie kwaliteit, val ik ff stil.
De mid-intro is niks mis mee, nog net iets beter dan het origneel zelfs. Maar in de breek is de sfeer veel minder dan in het orgineel. Mja, we hebben altijd die geweldige melodie nog, toch?
Bummer!!
De synth die hij gebruikt klinkt nog niet eens zo slecht, maar waarom moest hij de melodie nou aanpassen? Het mist een galm die de melodie in het orgineel juist zo episch maakte. Maar die galm wordt in deze versie afgekapt, de tonen zijn korter zoals Elexz al zei. En ook de kicks zijn er echt heel erg op achteruit gegaan inderdaad.
Het orgineel is naar mijn mening één van de mooiste tracks uit de scene. Ik had gehoopt dat Wildstylez met de middelen van tegenwoordig de track een nieuw jasje kon geven. Nieuw is niet altijd beter blijkt maar weer. Erg jammer! Gelukkig hebben we het orgineel nog
De mid-intro is niks mis mee, nog net iets beter dan het origneel zelfs. Maar in de breek is de sfeer veel minder dan in het orgineel. Mja, we hebben altijd die geweldige melodie nog, toch?
Bummer!!
Het orgineel is naar mijn mening één van de mooiste tracks uit de scene. Ik had gehoopt dat Wildstylez met de middelen van tegenwoordig de track een nieuw jasje kon geven. Nieuw is niet altijd beter blijkt maar weer. Erg jammer! Gelukkig hebben we het orgineel nog
Goeie edit, maar het origineel bevat wat meer die epische sfeer. Toch leuk als ik hem hierdoor vaker op feesten ga horen.
-
S
Die imperfecte sound van jaren geleden maakte deze plaat zo perfect 
Grappig om deze 2 naast elkaar te leggen. Juist het origineel blijkt een veel scherpere sound te hebben.stefaneke wrote:Die imperfecte sound van jaren geleden maakte deze plaat zo perfect
Vind het echt een geweldige edit verder, hoop dat deze lekker vaak gedraait gaat worden en dat er meer van dit soort edits gaan komen van oude nummers!
Mee eens!!dawasiknie wrote:Grappig om deze 2 naast elkaar te leggen. Juist het origineel blijkt een veel scherpere sound te hebben.stefaneke wrote:Die imperfecte sound van jaren geleden maakte deze plaat zo perfect
Vind het echt een geweldige edit verder, hoop dat deze lekker vaak gedraait gaat worden en dat er meer van dit soort edits gaan komen van oude nummers!