Klonk zoveel beter lq
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Vind het nog steeds een hele dikke track, die live echt wel lekker gaat knallen. Tja dat het niet zelf is bedacht maakt me niet zo heel veel uit, de man heeft de laatste tijd al zo veel vette tracks gemaakt dat ik dit niet kwalijk neem..
Vind hem echt dik
Hope op free release
Hope op free release
Ook in HQ erg gaaf
Kan nog steeds niet wachten om 'm live te horen 
Moeten er wel goede boxen zijn, zaterdag ook live gehoord maar mistte de helft van het nummer :'(PNXRMX wrote:Ook in HQ erg gaafKan nog steeds niet wachten om 'm live te horen
Kwam echt niet tot zijn recht
Had (and still having) a great day in the studio!!!Oh and tomorrow I will give away Wildstylez - I See Stars
Bleh dat soundcloud ding van jou is niet leukTeknizion wrote:Had (and still having) a great day in the studio!!!Oh and tomorrow I will give away Wildstylez - I See Stars
failure
Haha faal! Staat wel een HQ preview van de track ergens in dit topic 
Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyleSkedoedelefloeps wrote:Klinkt tof, vind het alleen zonde dat de inspiratie dan niet origineel uit zichzelf komt maar uit een andere track. Maar dat is maar een klein minpunt in het geheel.
Meer dan de helft van de tracks heeft wel iets van een andere song, ofwel zijn het de vocals, ofwel de melodie.
en dan is dit toch wel een uitvoering waar je u tegen zegt.Roebén wrote:Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyleSkedoedelefloeps wrote:Klinkt tof, vind het alleen zonde dat de inspiratie dan niet origineel uit zichzelf komt maar uit een andere track. Maar dat is maar een klein minpunt in het geheel.![]()
Meer dan de helft van de tracks heeft wel iets van een andere song, ofwel zijn het de vocals, ofwel de melodie.
Wat een track is dit zeg, had 'm nog niet geluisterd maar zoals ik het begrijp wordt deze morgen gratis weggegeven? Heerlijk!
Dat zegt 'ie toch ook niet.Roebén wrote: Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyle![]()
-
J
Juustem.TiMOTHYb wrote:Wat een track is dit zeg, had 'm nog niet geluisterd maar zoals ik het begrijp wordt deze morgen gratis weggegeven? Heerlijk!
Wildstylez
Had (and still having) a great day in the studio!!!
Edit: Sorry, stond hier blijkbaar al.
Ja maar eigenlijk vind ie dan de helft van alle hardstyle tracks zonde, want dat is allemaal afgeleid uit een andere track, ik snap zijn punt niet.TiMOTHYb wrote:Dat zegt 'ie toch ook niet.Roebén wrote: Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyle![]()
Hard Twins wrote:PNXRMX wrote:Fucking held
Zou dit dan de lang verwachte "FB Like" track zijn?