Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ja maar eigenlijk vind ie dan de helft van alle hardstyle tracks zonde, want dat is allemaal afgeleid uit een andere track, ik snap zijn punt niet.

Heb je dat nooit? Dat je denkt wat een fucking vette track en dan kom je er later achter dat de hele melodie, of in dit geval wat meer gewoon geript en wat veranderd is. Vind het altijd wel een beetje tegenvallen.

Maar je hebt inderdaad gelijk, er wordt heeeeeel veel hergebruikt (niet alleen in hardstyle trouwens, gewoon in muziek in het algemeen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:34 
 
Artiest

Roebén schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Klinkt tof, vind het alleen zonde dat de inspiratie dan niet origineel uit zichzelf komt maar uit een andere track. Maar dat is maar een klein minpunt in het geheel.

Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyle :/
Meer dan de helft van de tracks heeft wel iets van een andere song, ofwel zijn het de vocals, ofwel de melodie.


Vocals is nog iets anders, maar melo's scoor je vaak een hit mee in de scene en ik vind het zonde dat er soms een melo nodig is van iemand anders om die hit te scoren zeg maar. Neemt niet weg dat de uitvoering briljant kan zijn, alleen ik zie liever dat iets uit jezelf komt en niet van een andere track. Vocals zijn totaal irrelevant daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was dus dat nummer die Wildstylez voor zijn fans ging maken bij een aantal Facebook likes, met ingestuurde sampels? Wat een nummer, nooit gedacht deze een week later free te krijgen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Roebén schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Klinkt tof, vind het alleen zonde dat de inspiratie dan niet origineel uit zichzelf komt maar uit een andere track. Maar dat is maar een klein minpunt in het geheel.

Ahja, want dat is de eerste maal dat dat gebeurt in hardstyle :/
Meer dan de helft van de tracks heeft wel iets van een andere song, ofwel zijn het de vocals, ofwel de melodie.


Vocals is nog iets anders, maar melo's scoor je vaak een hit mee in de scene en ik vind het zonde dat er soms een melo nodig is van iemand anders om die hit te scoren zeg maar. Neemt niet weg dat de uitvoering briljant kan zijn, alleen ik zie liever dat iets uit jezelf komt en niet van een andere track. Vocals zijn totaal irrelevant daarin.

Zijn hier niet enkel de vocals gejat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komaan Joram wakker worden :D!
Heerlijke schijf ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Zijn hier niet enkel de vocals gejat?

Idd snap het probleem ook totaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:51 
 
Artiest

Met vocals bedoel ik "spoken word" dat had ik moeten uitleggen ja, spoken word betekend dus dat vocals zoals in films ofzo niet relevant zijn. Dit is een complete break van een nummer en dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxxer

Code:
Wildstylez
Just woke up after a long night in the studio! Going to have one more listen to the free track when I'm in the studio and then I will put it online :)
Vind ik leuk ·  · Delen · 31 minuten geleden

Nog even wachten dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij had al online kunnen staan ondertussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hebben hebben hebben! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet meer wachten zolangzamerhand! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vet dat ie hem als free release weggeeft, maar dit is toch gewoon releasemateriaal!?
Ik vind dit na een paar keer luisteren zeker een van zijn beste nummers, doet voor mij niet onder voor een Push That Feeling, Back2Basics etc. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

malle schreef:
Erg vet dat ie hem als free release weggeeft, maar dit is toch gewoon releasemateriaal!?
Ik vind dit na een paar keer luisteren zeker een van zijn beste nummers, doet voor mij niet onder voor een Push That Feeling, Back2Basics etc. :worship:


Ik denk dat het met rechten te maken heeft? aangezien ik las dat t geen origineel melodietje is enz... (heb 'm zelf nog nii geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Met vocals bedoel ik "spoken word" dat had ik moeten uitleggen ja, spoken word betekend dus dat vocals zoals in films ofzo niet relevant zijn. Dit is een complete break van een nummer en dat vind ik zonde.

Complete break? Laat je oren eens uitspuiten ^^ . Dit is echt alleen de vocal hor. Denk je echt dat Joram dat nodig heeft? Hij kan heus wel een nootje spelen. Hij heeft natuurlijk wel een beetje de noten gebruikt zoals het origineel, want die vocal hoort bij dat ritme, anders klinkt het niet denk ik. Neemt niet weg dat hij gehele inspiratie heeft van dit nummer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
malle schreef:
Erg vet dat ie hem als free release weggeeft, maar dit is toch gewoon releasemateriaal!?
Ik vind dit na een paar keer luisteren zeker een van zijn beste nummers, doet voor mij niet onder voor een Push That Feeling, Back2Basics etc. :worship:


Ik denk dat het met rechten te maken heeft? aangezien ik las dat t geen origineel melodietje is enz... (heb 'm zelf nog nii geluisterd)

Het zijn alleen de vocals, de rest is volgens mij gewoon door Joram zelf in elkaar geknutseld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is die er al???
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
ja.

en gelijk meegenomen, erg dikke plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij is nu hier te vinden gratis-tracks-hs/wildstylez-i-see-stars-t19396.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:22 
 
Hardtraxxer

Yay! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



van mij mag die iets sneller (zoals in de LQ sample). dan is ie helemaal lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slotje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en hier gaan we gezellig verder. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks