Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vannacht ook mogen horen! Heerlijk :bomb:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zoveelste klapper!
Hallo Q-Dance, boek Wildstylez voor een X-Qlusive :yes:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Hij flikt het gewoon wéér!! :love:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel heel erg op een Frontliner track? Zowel kicks, als melo. Misschien collab met Joram?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt supervet in deze kutkwaliteit, wat een held is die vent.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt zoals ik het nu hoor zeer vet :) :D
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxxer

Diageo schreef:
Deze plaat ging gister zo hard! :woot: :bomb: Heerlijke drive in deze plaat en die kicks knalde er erg goed op!
Ik meen me inderdaad te herinneren dat E-Force deze draaide ^^
:bomb: :bomb: :bomb:

Alphatwins ft wildstylez draaide deze gister,wat een plaat! ging erg hard genoten! Beukte flink door
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxxer

Man man man hoe krijgt hij het toch keer op keer voor elkaar :love:
Op Q-Base live gehoord en krijg hem niet meer uit m'n hoofd, werkelijk geniaal gewoon!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxxer

Jaa, wil HQ nu!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:
Vetste nummer wat ik op heel q-base heb gehoord! Man wat ben ik losgegaan toen ie gedraaid werd door NC en Wildstylez op de open air! Echt een heeeele vette plaat!


Samen met die lose your mind en shadow, vind ik toch echt 3 topnummers vooral deze met een ongelooflijk lekkere anticlimax! :love:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Echt de Mozart van Hardstyle die Joram :worship: GE-NI-AAL

:thumbsup: :worship:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt super dikke track (alweer) :loving: Wat een held.. :worship:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
De zoveelste klapper!
Hallo Q-Dance, boek Wildstylez voor een X-Qlusive :yes:


Inderdaad ja :D
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een plaat, amai :bomb: :$

Dikke anti!

Is het zeker dat het Wildstylez is en niet een A² ?( produced bij WS)
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wat een plaat, amai :bomb: :$

Dikke anti!

Is het zeker dat het Wildstylez is en niet een A² ?( produced bij WS)


Klinkt niet echt als de A² stijl toch?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :drool:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut! Deze gewoon niet meegemaakt op Q-Base :cry: nouja bij Thrillogy in de herkansing... Wel even bij Wildstylez en Alpha Twins gestaan en volgens mij vond Joram het wel leuk om eens wat harder te draaien... Zelfs meezingen bij feel my fire :worship:


hurricane schreef:
De zoveelste klapper!
Hallo Q-Dance, boek Wildstylez voor een X-Qlusive :yes:


Instant go
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippevel :love: :love:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vincent_ schreef:
Wat een plaat, amai :bomb: :$

Dikke anti!

Is het zeker dat het Wildstylez is en niet een A² ?( produced bij WS)


Klinkt niet echt als de A² stijl toch?


De synth is de climax doet mij eraan denken ...
Laat maar :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DAMN deze is lekkah! :bomb:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vent blijft ook echt een held he :bomb:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producer van het jaar voor mij (tot nu toe)! :love:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Producer van het jaar voor mij (tot nu toe)! :love:


Voor mij al sowieso de producer van 't jaar, al die :bomb: producties/releases :$
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat is dit lekker zeg. Gaat echt hoog komen in menig jaar-top 10's denk ik. Erg benieuwd naar live (voor mij Thrillogy pas) of HQ preview
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 23:32 
 
Artiest

Moest meteen denken aan Sweet Dreams van Eurythmics, maar ben benieuwd naar HQ.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks