Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:35 
 
Artiest

Artiest: Wildstylez

Track(s): Forever (TNT Remix)

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=10152656189672610

Bron: https://www.facebook.com/djtechnoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm :yawn: zet het orgineel wel weer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:08 
 

:lol: Die twee zijn echt een lachertje tegenwoordig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel Italië is een lachertje tegenwoordig. Die zijn echt hard hun best aan het doen om al het mooie werk dat zij vroeger hebben geleverd te overschaduwen met 'kutmeuk' van de bovenste plank. Behalve natuurlijk Stephanie. Die deed niks, en die doet nog steeds niks dus het klinkt nog steeds nergens naar. Die laat het/zich doen door Technoboy, dat dan weer wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt opzich wel leuk, die melodie heeft wat weg van de Showtek sounds toen ze aan het overstappen waren naar de house scene.

Edit: Origineel is 3 klasse mooier, fijn dat ik hem weer ontdekt heb dankzij deze remix. Bedankt TNT ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Behalve natuurlijk Stephanie.Die laat het/zich doen door Technoboy


Tegenwoordig laat ze het/zich doen door iemand van Scantraxx :P

Pff wat een saaie anti weer zeg. Mag toch hopen dat het meer is dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
TiMOTHYb schreef:
Behalve natuurlijk Stephanie.Die laat het/zich doen door Technoboy


Tegenwoordig laat ze het/zich doen door iemand van Scantraxx :P


Lijkt me niet, volgens mij hebben stephanie en technoboy een relatie, correct me if i'm wrong. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fan van TNT, maar slechte remix dit. Alhoewel de kick wel dik klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Origineel zullen ze niet overtreffen, neemt niet weg dat ik toch benieuwd ben wat ze er van maken ^^ :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 18:24 
 
Hardtraxx Elite

Wat is er gebeurt met deze 2....

*Zet "The Album" weer eens op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een verkrachting. Dit is gewoon een plaat waar je af moet blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
Hmm :yawn: zet het orgineel wel weer aan!


DJ_Tim schreef:
Wat is er gebeurt met deze 2....

*Zet "The Album" weer eens op*


Dennis Lambregts schreef:
Wat een verkrachting. Dit is gewoon een plaat waar je af moet blijven.


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:33 
 

Het origineel is top en zullen ze ook niet gaan overtreffen maar dit klinkt nog niet eens zo slecht.
CiRiXxX schreef:
toch benieuwd ben wat ze er van maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Worden die 2 niet helemaal moe in de studio van telkens hetzelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Worden die 2 niet helemaal moe in de studio van telkens hetzelfde?


Afbeelding

=

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11032344_10155390318320235_51922752_n.mp4?oh=c0cca0e46d58270022d33d1adb792110&oe=550751AB

Vind het opzich nog wel leuk klinken zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat a.u.b. die melo heel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:16 
 

hier moeten ze echt niet met zon saaie anti aan komen zettne
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, ik weet bijna zeker dat ze deze track keihard in de aars neuken. Dat wat de track zo lekker maakt is de super mooie melodie, en wat tnt de laatste tijd uit poept met die anti's.. bah. Laat het niet zo zijn, en hopelijk komen ze met een remix in de stijl van utta wanka ofzo! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Laat a.u.b. die melo heel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:49 
 

Technoboy schreef:
Wildstylez "Forever" - TNT Remix
‪#‎just‬ ‪#‎finished‬ ‪#‎nodropthistime‬


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Wat een verkrachting van een gruwelijk mooie plaat. Die anti's van TNT komen mij al 4567x de neus uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Wat een verkrachting van een gruwelijk mooie plaat. Die anti's van TNT komen mij al 4567x de neus uit.


Het is geen anti geworden :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks