Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Addict

AvixDJ schreef:
Bas schreef:
Wat een verkrachting van een gruwelijk mooie plaat. Die anti's van TNT komen mij al 4567x de neus uit.


Het is geen anti geworden :P


Hoe weet je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Technoboy schreef:
Wildstylez "Forever" - TNT Remix
‪#‎just‬ ‪#‎finished‬ ‪#‎nodropthistime


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:14 
 

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:20 
 

https://www.facebook.com/video.php?v=10152656189672610

tja de melodie zit er alsnog in maar dit vind ik alsnog een beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in dat filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tong tong tong tong kwang kwang kwang kwang wonk wonk wonk wonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie is best gaaf gedaan! Een leuke TNT twist aan de plaat gegeven, voor mij is hij geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje afhankelijk van hoe de kicks in HQ zijn, maar het klinkt zeker niet slecht :) Haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk gisteren tegen al mijn verwachtingen in erg lekker live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 13:36 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit wel aardig klinken eigenlijk. Kicks zijn zeker niet je-van-het, maar wel een leuke twist aan het origineel gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:15 
 

Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.


3 x moeten lezen deze opmerking...hoe bedoel je dat? Ik vind hem als remix juist erg geslaagd, alle elementen van het origineel komen erin terug (hetzij in verschillende vormen). Die gecutte vocals a la Tuneboy uit 2009/2010, die gitaar aan het begin die die melodie uit het origineel speelt. Enige wat me stoort is de melodie, je zingt toch automatisch de originele mee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een remix zeg :drool: Na ontiegelijk veel te hebben gesleuteld zijn ze er toch in geslaagd om er een vet nummer van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind dit juist best geslaagde remix :) al vind ik de kicks maar nicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:10 
 

Civil Mindz schreef:
sandervanbruggen schreef:
Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.


3 x moeten lezen deze opmerking...hoe bedoel je dat? Ik vind hem als remix juist erg geslaagd, alle elementen van het origineel komen erin terug (hetzij in verschillende vormen). Die gecutte vocals a la Tuneboy uit 2009/2010, die gitaar aan het begin die die melodie uit het origineel speelt. Enige wat me stoort is de melodie, je zingt toch automatisch de originele mee haha

Ik vond/vind het origineel een uitzonderlijke goede plaat en daar komt dit voor mij totaal niet bij in de buurt, vandaar dat ik hem als remix niet geslaagd vind. Als ik even net doe alsof het origineel niet bestaat en dit een totaal nieuwe track is dan kan ik hem goed waarderen. Hoop dat het iets duidelijker is nu haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die eerste climax is toch wel echt een pareltje.. wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel beter dan al het TNT-werk van de afgelopen tijd. Eerste climax doet me zelfs een beetje denken aan de oude TNT-Sound, alleen dan met mindere kicks. Melodie aardig, niet bijzonder.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks