Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Wildstylez
Track(s): Forever

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 02:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt op 't eerste gehoor niet zo denderend, vervelende pitchkicks + vocals die ik niet mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WOW :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
WOW :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:01 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt gaaf zeg :love:
Zijn kicks heb ik nu onderhand wel gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildsytlez had toch een plaatje gemaakt met Frontliner? is dat deze niet?
Gruwelijke dikke track overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Zooo hey dat klinkt echt lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gave track, maar ik sta er niet om te springen om deze in een set te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja prima plaatje, al vind ik dit wel de minste van de 3 nieuwe (maar dat geeft denk ik eerder aan hoe goed ik die andere 2 wel niet vind)! Vind wel die 'haperende' Vocals (zoals die ook bij In & Out zijn) altijd erg gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gevoel! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wat. Is. Dit. Lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit vind ik dan weer helemaal niks, klinkt me veelste blij. Kicks gaan ook veelste hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik echt een standaard plaat, raakt me niet. De vocal lijkt wel van tuneboy afkomstig te zijn. Maar heel erg kaas is het ook weer niet. Gewoon fijne plaat voor even tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is :
Wildstylez - Forever! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cees69 schreef:
Dit is :
Wildstylez - Forever! :thumbup:

Done :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Private Space is hier niets bij! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiekevel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is precies waarvoor ik naar XQ Wildstylez wil. Zo ontzettend goed in elkaar gezet, veel euforie en een mooie complete melodie waar alle kleine elementjes ook goed passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:40 
 

Eindelijk weer eens een ECHT lekker plaatje van Wildstylez, heerlijke zweverige melodie, beter dan Timeless.

Enigste minpuntje vind ik de vocals, maar alles beter dan Niels Geusebroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me echt nog niets deze, niet echt wat ik van Wildstylez verwachtte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Private Space is hier niets bij! :loving:


:D

Wildstylez heeft weer een paar heerlijke platen geproduceerd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieptepuntje van Wildstylez dit, doet me helemaal niks dit.. vooral de kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb deze nu al twee dagen op repeat staan, wat een meesterwerk! Ik dacht dat Timeless de mainstream plaat van het jaar werd voor mij, maar deze gaat wel heel dicht in de buurt komen.

Eigenlijk alles aan deze plaat klopt gewoon, de melodie, de synth, de kick die de melodie ondersteunt zonder alle aandacht naar zich toe te trekken en/of belachelijk pitcht. Plus vocals ein-de-lijk een keer goed uitgewerkt. Niets meer dan lof hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een pareltje zeg! Evenals Timeless en Soundstorm!

Heb hem een tijdje wat minder gevonden maar daar denk ik nu weer totaal anders over! :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks