Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:28 
 
Hardtraxxer

wildstylez :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:25 
 

Maestro N schreef:
Eigenlijk alles aan deze plaat klopt gewoon, de melodie, de synth, de kick die de melodie ondersteunt zonder alle aandacht naar zich toe te trekken en/of belachelijk pitcht.

Ik vind het wel een oké plaatje, maar vooral dit. Melodie staat op de voorgrond ipv stuiterkicks. Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Lekker dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:40 
 
Hardtraxxer

Kaas².
Vond Timeless vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeie melodie, goeie portie drive, climax-lead spreekt me helaas niet zo aan. Geen slechte plaat verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne zweverige melo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Off-beat geluidje maakt het net iets te onnodig cheesy, maar verder heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is inderdaad erg lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste climax is lekker en krijg er een euforisch gevoel bij :) In tijden niet gehad. Tweede climax doet me daarentegen niks.

G1LL schreef:
Dieptepuntje van Wildstylez dit, doet me helemaal niks dit.. vooral de kicks..

Die kicks heeft hij in zijn afgelopen 80.000 tracks ook gebruikt? Vond je die dan ook niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Eerste climax is lekker en krijg er een euforisch gevoel bij :) In tijden niet gehad.

Adviseer ik je toch eens om een goed gesprek met je rechterhand te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Elexz schreef:
Eerste climax is lekker en krijg er een euforisch gevoel bij :) In tijden niet gehad.

Adviseer ik je toch eens om een goed gesprek met je rechterhand te voeren.

Handen kunnen niet praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:14 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Wat. Is. Dit. Lekker.


Dit! God-de-lij-ke plaat van Joram. Een grote explosie van euforie :woot: . Prachtige melodie, heerlijke opbouw, vocals à la in and out ( (L) ) en prima kicks. Wildstylez op z'n allerbest :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:27 
 

Dit is Wildstylez zowat op ze zn best ja, eind dit jaar word ie gereleased met een beetje geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Dit is Wildstylez zowat op ze zn best ja, eind dit jaar word ie gereleased met een beetje geluk.

Bron? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem mijn woorden terug, na een paar keer luisteren begin ik me enorm te storen aan die pitchkicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
JEFSKIII schreef:
Dit is Wildstylez zowat op ze zn best ja, eind dit jaar word ie gereleased met een beetje geluk.

Bron? xd

Digital Age gezien wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:20 
 

Deze luistert lekker weg! jammer van de matige kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Kan me niet zo veel bekorden dit plaatje. Daydreamer was daarintegen werkelijk magnefiek. Elke noot raakte me ziel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waanzinnige plaat. Ben helemaal weg van de break + climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joa leuk plaatje, maar zal niet blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie! :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks