Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Best lekker, wil hem eerst eens op HQ horen :)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:00 

Hardtraxxer

Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen :love:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:02 

Hardtraxx Addict

Klinkt zeker wel lekker dit!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Klinkt dik hoor :) Kan me niet herinneren dat Wildstylez deze draaide op The Qontinent, maar geeft niks, dan luister ik 'm andere keer wel live :)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:46 

Hardtraxxer

klinkt best goewd, hopelijk snel een HQ
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:09 

Live heeft hij nooit mn voorkeur, maar zijn producties zijn gewoon altijd zoo goed! :)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:15 

Hardtraxx Addict

Die mid-intro is echt meesterlijk
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 04:20 

Donateur

GT500eleanor schreef:
Verwacht ook niet anders van deze diehards!

Diehards? Hoe durf je Wildstylez met BH te vergelijken.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:43 

midintro is vet! vocals echt afschuwelijk, melodie is ook wel leuk maar tis geen Reputation Game! pitchkicks vind ik er ook niet echt bij passen! ^^
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:27 

Hardtraxxer

Zooo jammer van die vocal want wat gaat die intro lekker zeg! :clap: Vanaf dan weet ie mij helaas ni meer te boeien :/
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Ik vond deze track op Mysteryland al verdacht fijn klinken voor een Brennan Heart track (ik had de laatste 20/15 min gezien). Vandaar dus!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:43 

Hardtraxxer

Ging heerlijk op Q-Base!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:47 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
GT500eleanor schreef:
Verwacht ook niet anders van deze diehards!

Diehards? Hoe durf je Wildstylez met BH te vergelijken.

Je weet hoelang ze mee gaan binnen de scene?? Welke prestaties ze hebben... Dat bedoel ik daarmee.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:04 

Aan het typen...

Ik ga ook al heel lang mee, ben ik nu ook een diehard :cool:
Ik heb alleen helaas geen Cornelis en geen soundbank :(
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

Juupie schreef:
Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen :love:

Ga er maar neit vanuit, denk dat het album volstaat met 3 nieuwe versies van Face The Enemy en 12 nieuwe tracks die erop lijken met nagenoeg dezelfde melodie :')
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:02 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Juupie schreef:

Ga er maar neit vanuit, denk dat het album volstaat met 3 nieuwe versies van Face The Enemy en 12 nieuwe tracks die erop lijken met nagenoeg dezelfde melodie :')

Dan is het te hopen dat Joram af en toe eens die studio binnen loopt en fabian een schop onder zn hol geeft om vervolgens wat collabs te maken
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:59 

Hardtraxx Addict

Bezemsteel schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Juupie schreef:

Dan is het te hopen dat Joram af en toe eens die studio binnen loopt en fabian een schop onder zn hol geeft om vervolgens wat collabs te maken

Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Hij was net bij ons op het werk dus gelijk even gevragen hoelang dat nog gaat duren.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:49 

Hardtraxx Veteran

Roellos schreef:
Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Hij was net bij ons op het werk dus gelijk even gevragen hoelang dat nog gaat duren.

Ben nu wel nieuwschierig waar jij werkt! :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 08:04 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Roellos schreef:

gewoon in een restaurant in tilburg waar hij best vaak komt. :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:41 

Hardtraxxer

Roellos schreef:
Maximum schreef:
Roellos schreef:

Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:58 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.

Zijn steak iig vooral niet raw.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Roellos schreef:
Maximum schreef:
Roellos schreef:

Hahaha hoe droog, ik denk je doet iets met muziek oid! :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:39 

Hardtraxx Elite

Vette plaat, vind het anders echt wel spijtig dat BH het alleen niet meer kan ...
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:14 

Hardtraxxer

JefQ schreef:

Onderschriftwaardig :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:22 

Hardtraxxer

Het kan alleen maar hard gaan omdat ie een colab heeft met Wildstylez,, brennan shitheart alleen lukt t niet xD
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks