Best lekker, wil hem eerst eens op HQ horen 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen 
Klinkt dik hoor
Kan me niet herinneren dat Wildstylez deze draaide op The Qontinent, maar geeft niks, dan luister ik 'm andere keer wel live 
-
I
Live heeft hij nooit mn voorkeur, maar zijn producties zijn gewoon altijd zoo goed! 
Diehards? Hoe durf je Wildstylez met BH te vergelijken.GT500eleanor wrote: Verwacht ook niet anders van deze diehards!
-
D
midintro is vet! vocals echt afschuwelijk, melodie is ook wel leuk maar tis geen Reputation Game! pitchkicks vind ik er ook niet echt bij passen! 
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Zooo jammer van die vocal want wat gaat die intro lekker zeg!
Vanaf dan weet ie mij helaas ni meer te boeien 
Ik vond deze track op Mysteryland al verdacht fijn klinken voor een Brennan Heart track (ik had de laatste 20/15 min gezien). Vandaar dus!
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Je weet hoelang ze mee gaan binnen de scene?? Welke prestaties ze hebben... Dat bedoel ik daarmee.TiMOTHYb wrote:Diehards? Hoe durf je Wildstylez met BH te vergelijken.GT500eleanor wrote: Verwacht ook niet anders van deze diehards!
Ik ga ook al heel lang mee, ben ik nu ook een diehard
Ik heb alleen helaas geen Cornelis en geen soundbank
Ik heb alleen helaas geen Cornelis en geen soundbank
Ga er maar neit vanuit, denk dat het album volstaat met 3 nieuwe versies van Face The Enemy en 12 nieuwe tracks die erop lijken met nagenoeg dezelfde melodie :')Juupie wrote:Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen
Dan is het te hopen dat Joram af en toe eens die studio binnen loopt en fabian een schop onder zn hol geeft om vervolgens wat collabs te makenGangsterdwerg wrote:Ga er maar neit vanuit, denk dat het album volstaat met 3 nieuwe versies van Face The Enemy en 12 nieuwe tracks die erop lijken met nagenoeg dezelfde melodie :')Juupie wrote:Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen
Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.Bezemsteel wrote:Dan is het te hopen dat Joram af en toe eens die studio binnen loopt en fabian een schop onder zn hol geeft om vervolgens wat collabs te makenGangsterdwerg wrote:Ga er maar neit vanuit, denk dat het album volstaat met 3 nieuwe versies van Face The Enemy en 12 nieuwe tracks die erop lijken met nagenoeg dezelfde melodie :')Juupie wrote:Als brennan heart's nieuwe album met dit soort platen vol komt mag ie m wel eerder dan 2012 releasen
Hij was net bij ons op het werk dus gelijk even gevragen hoelang dat nog gaat duren.
Ben nu wel nieuwschierig waar jij werkt!Roellos wrote:Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Hij was net bij ons op het werk dus gelijk even gevragen hoelang dat nog gaat duren.
gewoon in een restaurant in tilburg waar hij best vaak komt.Maximum wrote:Ben nu wel nieuwschierig waar jij werkt!Roellos wrote:Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.Roellos wrote:gewoon in een restaurant in tilburg waar hij best vaak komt.Maximum wrote:Ben nu wel nieuwschierig waar jij werkt!Roellos wrote:Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Zijn steak iig vooral niet raw.JefQ wrote: Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.
Hahaha hoe droog, ik denk je doet iets met muziek oid!Roellos wrote:gewoon in een restaurant in tilburg waar hij best vaak komt.Maximum wrote:Ben nu wel nieuwschierig waar jij werkt!Roellos wrote:Dat album gaat nog wel even duren, hij gaat eerst een Tour maken, en hij dacht mid 2012 pas klaar te zijn.
Vette plaat, vind het anders echt wel spijtig dat BH het alleen niet meer kan ...
OnderschriftwaardigJefQ wrote:Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.