Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Wildstylez & Atmozfears
Track(s): What It's Like
Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

valt weinig aan te horen.
Melodie klinkt wel erg vet!
Break is volgens mij weer wat zeurderig en het is aan de lange kant :)
opzich wel benieuwd naar hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

melodie klinkt vet en zoals wout zei break erg lang
verder oordeel na HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja klinkt lekker, benieuwd naar een HQ sample
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Heel erg benieuwt naar deze track (in hq) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg een hele sterke neiging om hier Timeless 2.0 in te horen :P Wat best nog wel is leuk uit kan gaan pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

b-ram schreef:
Ik krijg een hele sterke neiging om hier Timeless 2.0 in te horen :P Wat best nog wel is leuk uit kan gaan pakken!

Haha Timeless 2.0!! Heel kicken bedacht!! Lijkt er veel van weg te hebben ja. Ff de HQ versie afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Dit wordt een interessante track zo te horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind ik precies al iets beter van Wildstylez, ipv die bootlegs altijd :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij heet deze ''What It's Like''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Volgens mij heet deze ''What It's Like''.


We moeten een officiele bron hebben, geen gespeculeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze klonk heerlijk :D even wachten op HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

kauwgombal schreef:
Wildstylez & Atmozfears - What It's Like :)
AdrenalizeOfficial 6 uur geleden 7

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

Klinkt prima tot nu toe! ze hadden alleen iets getwitterd dat ze iets nieuws hadden gedaan ofzo, jazzstyle of zoiets? Dit klinkt gewoon als een prima mainstream nummer maar hoor niet echt unieke elementen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:44 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:22 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

setjes van Wildstylez bevatten straks alleen nog maar zangbreaks.. Vet man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
setjes van Wildstylez bevatten straks alleen nog maar zangbreaks.. Vet man

Or let me lose my likes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien heeft Wildstylez er (bijna) helemaal niks mee te maken gehad.

Atmozfears 24 augustus
Citaat:
And another track is finished. We have quite a few lined up.. Just waiting for the right moment.. Also adding a (another) free download (read: free track!!) soon. What amount of likes should we aim for? We like your input! Hit us up!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:46 
 
Hardtraxx Elite

haha alweer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
haha alweer >.<

Hoezo? ik zie het nergens anders staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite

ik bedoel dat er alweer een foto opduikt waarop de artiesten anders zijn.

anyway hopelijk komt deze snel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ik bedoel dat er alweer een foto opduikt waarop de artiesten anders zijn.

anyway hopelijk komt deze snel :)

Aha, op die fiets!
Ja, samen met Restart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:11 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij heeft Adrenalize dit fout. Want Atmozfears zeiden op facebook al 'Whats It Like' toen er nog geen sprake was dat ze een collab met Wildstylez zouden doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Maakt me weinig uit met en van wie het is, vind deze echt steeds vetter worden net zoals Restart.

Komop Tim gooi eens een HQ online :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks