Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke mainstream track :thumbup: , is het nu met Wildstylez of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 03:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar niet dus.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 07:43 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wildstylez & Atmozfears

Track(s): What It's Like

Sample/video:

better quality!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:05 
 
Hardtraxx Addict

Hele lekkere track :thumbsup: :worship:

Vind alleen de melodieén van Atmozfears altijd veel op elkaar lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke track, had alleen liever een atmozfears kick gehoord.
Jammer dat wildstylez overigens gister deze plaat niet draaide ipv 10 bootlegs en lose my mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Break vind ik wel heel erg lang!! Melodie daar in tegen is wel heerlijk zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo'n dude van Atmozfears zegt zelf dat dit een collab is met Wildstylez ;)

2e comment:
http://harderstate.com/unreleased-hardstyle-f13/wildstylez-atmozfears-what-it-s-like-t17389.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere Melo, Prima track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem wel lekker, maar ik hoor wel veel Wildstylez invloeden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Ik vind hem wel lekker, maar ik hoor wel veel Wildstylez invloeden..


Dit dus.
Lekker trackje maar wat een schijtvocals zeg :sick: en in mijn ogen ook echt teveel wildstylez invloeden! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wildstylez & Atmozfears

Track(s): What It's Like

Sample/video:

longer version♥
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dat gezang is echt om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dat gezang is echt om te janken.

Dit gewoon triest. Maak maar een pussy ep met Year of Summer, What is like en die andere zang track.
Zijn we daar ook weer van af. bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Waar ik zo benieuwd naar ben is of de vocals gesampled zijn of niet. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is reeds gereleased, kan dus dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Is reeds gereleased, kan dus dicht.

Klopt. Gaat dicht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks