Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Wavolizer

Track(s): Democracy

Sample/video:

@7:20

Bron: Facebook / Soundcloud


Discutabel of het hier hoort, geldt eveneens nog voor Undetected. Maar het wordt vast een Theracords release en die verdienen wel de aandacht. Ohja en Undetected is het tweede nummer, maar daar is reeds een thread van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Addict

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben blij eindelijk weer eens iets van Wavolizer te horen. Kan me op Ground Zero wel herinneren dat ie zei dat hij 2 nieuwe tracks gedraaid had, maar kan me zo ff niet voor de geest halen of dat oa deze was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als deze samen met Undetected komt wordt dat zijn beste release so far. Die lege sfeer die hij in deze tracks weet te creƫren is echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn bakkie pleur dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Niet mijn bakkie pleur dit.

Sowieso wel die van mij :yay: Wavolizer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Raven schreef:
Niet mijn bakkie pleur dit.

Sowieso wel die van mij :yay: Wavolizer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Met alle respect, maar ik vind hier helemaal geen reet aan, zelfs niet als ''beukplaat'' of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Wavolizer flikt het weer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

pure porno :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hier moet je van houden

en toevallig hou ik d'r vannnnnnnnn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet! Wavelijzer flikt het hem weer. (L)
Vocals van The Walking Dead. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Elske8 schreef:
hier moet je van houden

en toevallig hou ik d'r vannnnnnnnn :love:

Helemaal mee eens. Verschrikkelijk vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme vet, eindelijk doet Wavolizer ook wat met die Deathmachine rolls. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een paar keer deze en weer undetected te luisteren is toch wel duidelijk hoeveel Wavolizer voorop loopt op de gemiddelde hardstyle producer :loving:.
Met deze twee nieuwe nummers heeft het gelukkig weer die volwassen sound zoals bij Excitement Initiated, wat ik niet terug hoorde in The Chief of Quietly.

Vooral die korte klappen in het begin zijn zo vet, BPM lijkt veel hoger te liggen dan het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tyfus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 08:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Sfeer :worship:

Fuzzylogic schreef:
Tyfus :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Na een paar keer deze en weer undetected te luisteren is toch wel duidelijk hoeveel Wavolizer voorop loopt op de gemiddelde hardstyle producer


xd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
xd :lol: :lol:

Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
M-bition schreef:
xd :lol: :lol:

Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.

Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ordinary Joe schreef:
M-bition schreef:
xd :lol: :lol:

Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.

Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.

:lol:

Ook niet mijn ding dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:39 
 
Artiest

Thanks for the comments guys!

Some of you guys really like to fight with each other though. Remember: it's all about own preferences and taste in music - no point in attacking each other because of a difference of opinion. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, Wavolizer weet me nog steeds niet te boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wavolizer schreef:
Thanks for the comments guys!

Some of you guys really like to fight with each other though. Remember: it's all about own preferences and taste in music - no point in attacking each other because of a difference of opinion. :)

Except when people use incorrect facts while defending themselves, which occurs quite often here aswell, Christian ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks