Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okay, if we're taking the high ground I will rightfully change what I said to 'In my opinion'. That way there is no room for discussion. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit (L) Die korte rolls zijn zoooo dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ordinary Joe schreef:
M-bition schreef:
xd :lol: :lol:

Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.

Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.

Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ordinary Joe schreef:
M-bition schreef:
xd :lol: :lol:

Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.

Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.


kutkneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.

Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.

Ga je nou door op waar je bent ingemaakt in dat Tweekaz topic? :lol: Als je daar stopt, begin hier dan niet weer over exact hetzelfde :P

Dakpan schreef:
kutkneus

Want? Alsof Headhunterz, Wildstylez of Thera met minder kwaliteit aan komen zetten? Rot op met je kansloze uitschelden, Daktard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

@elexz... hou alsjeblieft je bek.. en rot van hardtraxx.. je wil alleen maar reacties uitlokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
@elexz... hou alsjeblieft je bek.. en rot van hardtraxx.. je wil alleen maar reacties uitlokken.

Zo heerlijk hoe je weer bewijst hoe laagbegaafd sommige mensen op dit forum zijn :lol: Ga alsjeblieft huilen in een hoekje, ik heb in dit topic voor 0 uitlokkingen gezorgd totdat mensen zelf opeens opstandig gingen doen. Leer eerst lezen, en oh, ook spellen zie ik, voordat je komt praten, sukkeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet ;)

Ja baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet ;)


Ben het wel eens met Elexz, waarom zou dit kwalitatief beter zijn als bijv. een plaat van Donkey Rollers, B-front of E-force. Dit is appels met peren vergelijken, omdat de sounds totaal anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, iemand die het wél snapt :huh: Dat zie je niet vaak hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Wow, iemand die het wél snapt :huh: Dat zie je niet vaak hier :P

Nee, iemand die het met jou eens is. Niet zo neerbuigend doen, Alex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.

Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.

Ga je nou door op waar je bent ingemaakt in dat Tweekaz topic? :lol: Als je daar stopt, begin hier dan niet weer over exact hetzelfde :P

Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben het eens met buzz etc. En ik ben hoogbegaafd, gezien dat er voor jou toe doet. >.< Afwerking is gewoon beter dan in nagenoeg alle hardstyle tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk vette track. Heel die set is trouwens :worship: Zijn kicks zijn echt perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hier wordt ik ook wel blij van. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.

Lees dit topic nog maar eens door a.u.b. Beetje zinloos daar je mond te houden en hier vrolijk weer te beginnen: gratis-tracks-hs/calvin-harris-i-need-your-love-ft-ellie-goulding-da-tweekaz-bootleg-t38939.html

@ Lyst. Klopt, en daar geef ik je gelijk in. Echter, het statement kwam van Ordinary Joe, die niet over slechts dit nummer sprak, maar over Wavolizer in het algemeen. Zo heb ik het in ieder geval opgevat. Dan alsnog kun je vinden dat hij kwalitatief beter produceert in ALLES wat hij tot nu toe gemaakt heeft, maar dan vind ik dat een ernstig gegeneraliseerde mening die feitelijk gezien gewoon bullshit is. Er zijn genoeg DJ's die kwalitatief net zo goed platen uitbrengen als Wavolizer, ook nu, en nogmaals gaat het dus niet om alleen deze plaat. Zo wel kunnen we nu deze discussie stoppen, want dan praten we over verschillende dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Leer eerst lezen, en oh, ook spellen zie ik, voordat je komt praten, sukkeltje.


Elexz schreef:
aswell


Ah ja, oké. Altijd makkelijk, op fora gaan klagen over spelling. En daarbij lijkt jouw opvatting van kwaliteit anders te zijn dan die van mij (en hoogstwaarschijnlijk die van Buzz, Lyst, Dakpan, anderen die de track waarderen). Jij zegt dat alles wat goed in elkaar zit en wat goed gemasterd is van kwaliteit is en onafscheidelijk is van andere nummers die goed in elkaar zitten met goede mastering. Voor mij is verschillende soorten sounds/diversiteit, hoe er gebruik van wordt gemaakt, kracht en drive, sfeer, etc de definitie van kwaliteit. Dit is naar mijn mening toch niet echt terug te vinden in een huidige Headhunterz of Wildstylez.

SkiggyRapz18 schreef:
Dit is appels met peren vergelijken, omdat de sounds totaal anders zijn.

En serieus? :'). Dus muziek van Nicki Minaj is van dezelfde kwaliteit als die van Beethoven? Jaja.

Oh en even een edit voor het laatste wat je zei Elexz: Hoe ik dat verwoordde was niet de manier waarop ik het over wilde laten komen. Ik vind de huidige producties van Wavolizer van bovengemiddelde kwaliteit, niet zijn discografie in geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan kunnen we er over stoppen. Als iedereen zijn eigen wending geeft aan het begrip 'kwaliteit' komt er nooit een einde aan... Had gehoopt dat iedereen daar dezelfde betekenis aan zou koppelen. Blijkbaar niet dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.

Lees dit topic nog maar eens door a.u.b. Beetje zinloos daar je mond te houden en hier vrolijk weer te beginnen: gratis-tracks-hs/calvin-harris-i-need-your-love-ft-ellie-goulding-da-tweekaz-bootleg-t38939.html

Ontwijken en op de man spelen: zucht. Er valt ook echt op geen enkele manier met jou te praten eh... :P Sorry maar je maakt jezelf hier wederom belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ontwijken en op de man spelen: zucht. Er valt ook echt op geen enkele manier met jou te praten eh... :P

You know me :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dit soort hardstyle is niks voor mij. Het klinkt allemaal zo druk, alsof er geen structuur in track zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit echt heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
@ Lyst. Klopt, en daar geef ik je gelijk in. Echter, het statement kwam van Ordinary Joe, die niet over slechts dit nummer sprak, maar over Wavolizer in het algemeen. Zo heb ik het in ieder geval opgevat. Dan alsnog kun je vinden dat hij kwalitatief beter produceert in ALLES wat hij tot nu toe gemaakt heeft, maar dan vind ik dat een ernstig gegeneraliseerde mening die feitelijk gezien gewoon bullshit is. Er zijn genoeg DJ's die kwalitatief net zo goed platen uitbrengen als Wavolizer, ook nu, en nogmaals gaat het dus niet om alleen deze plaat. Zo wel kunnen we nu deze discussie stoppen, want dan praten we over verschillende dingen.

Hij had het over de huidige producer Wavolizer en die levert nu al een vrij lange tijd zeer hoge kwaliteit tracks. Ik kan zo geen producer opnoemen binnen de Hardstyle die op dit moment op hetzelfde dan wel hoger niveau produceert. En dan wil ik me gerust beperken tot de afwerking van de tracks. Daar waar anderen hier het breder trekken, waar ze overigens ook zeker een punt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hij had het over de huidige producer Wavolizer en die levert nu al een vrij lange tijd zeer hoge kwaliteit tracks. Ik kan zo geen producer opnoemen binnen de Hardstyle die op dit moment op hetzelfde dan wel hoger niveau produceert. En dan wil ik me gerust beperken tot de afwerking van de tracks. Daar waar anderen hier het breder trekken, waar ze overigens ook zeker een punt hebben.

Ik vind Geck-O ernstig in de buurt komen, of zelfs overtreffen, als ik even mijn eigen mening daarover mag uiten.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks