Deze gaat keihard live
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Jep fantastische track 
Deze gaat keihard live
Deze gaat keihard live
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
was wel leuk nummer ja
alleen vondk het geluid daar zo onduidelijk.
alleen vondk het geluid daar zo onduidelijk.
sowieso waren de wasted penguinz lekker bezig op intents tot 5x toe kippenvel

mixen mocht wel wat sneller ipv intro outro maarja dat nemen we maar voor lief want de tracks waren

mixen mocht wel wat sneller ipv intro outro maarja dat nemen we maar voor lief want de tracks waren
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Benieuwd naar HQ.
Heerlijke plaat! Live knalde deze inderdaad echt lekker!
Klinkt wel dikSkedoedelefloeps wrote:Benieuwd naar HQ.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik zie nog steeds geen HQ...Nrgizer wrote:Klinkt wel dikSkedoedelefloeps wrote:Benieuwd naar HQ.
-
A
Nog nooit een WP track gehoord die live hard gaatFestuca wrote: Deze gaat keihard live
Kan je dat live wel weglaten want thuis is het ook dikke stront.Almighty wrote:Nog nooit een WP track gehoord die live hard gaatFestuca wrote: Deze gaat keihard live
-
A
Thuis vind ik het wel lekker wegluisteren 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Intro van Follow Your Dreams is anders een redelijk knallertje hoor...
WP zijn gewoon de B-Front van de Mainstream.
De kicks zijn vaak te soft en doen onder aan de leadsynth dat is vaak wel zonde bij WP, hoewel ik erg benieuwd ben naar deze plaat in HQ.
Hij doet me wel veel.
WP zijn gewoon de B-Front van de Mainstream.
De kicks zijn vaak te soft en doen onder aan de leadsynth dat is vaak wel zonde bij WP, hoewel ik erg benieuwd ben naar deze plaat in HQ.
Hij doet me wel veel.
-
JHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2010
- last seen Oct 2013
Vind hem wel vet klinken!:D
Wachten op HQ!
Wachten op HQ!
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Ik vind hem heel erg vet klinken.. Alleen het probleem is met Wasted Penguinz dat ze Live wel vaker vet klinken, en dan als je hem thuis hoort is het echt klote.. Standaard shit enzo
Heb ik met bijvoorbeeld Bioweapon ook vaak.Ofcourse wrote:Ik vind hem heel erg vet klinken.. Alleen het probleem is met Wasted Penguinz dat ze Live wel vaker vet klinken, en dan als je hem thuis hoort is het echt klote.. Standaard shit enzo
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Mwah ik ben redelijke fan van Bioweapon, die vind ik toch stukke beter dan Wasted Penguinz.TiMOTHYb wrote:Heb ik met bijvoorbeeld Bioweapon ook vaak.Ofcourse wrote:Ik vind hem heel erg vet klinken.. Alleen het probleem is met Wasted Penguinz dat ze Live wel vaker vet klinken, en dan als je hem thuis hoort is het echt klote.. Standaard shit enzo
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Maar daarom zegt de jongen ookOfcourse wrote:Mwah ik ben redelijke fan van Bioweapon, die vind ik toch stukke beter dan Wasted Penguinz.TiMOTHYb wrote:Heb ik met bijvoorbeeld Bioweapon ook vaak.Ofcourse wrote:Ik vind hem heel erg vet klinken.. Alleen het probleem is met Wasted Penguinz dat ze Live wel vaker vet klinken, en dan als je hem thuis hoort is het echt klote.. Standaard shit enzo
"Heb ik met Bioweapon ook vaak."
Goddomme, wat een lekkere track zo in LQ. Als de kicks in HQ net zo klinken en niet vernaaid en slap zijn, is dit echt een topplaat!
Ze zijn donders hardMeph0 wrote:Goddomme, wat een lekkere track zo in LQ. Als de kicks in HQ net zo klinken en niet vernaaid en slap zijn, is dit echt een topplaat!
Helaas was Crea Diem dat ook, tot de Scantraxx-commissie eroverheen piste (en dit terwijl ik een Scantraxx-shirt in de kast heb liggen... waar gaat het heen met die lui) en de kicks compleet vernaaide. Hopelijk blijft deze ook bij de release in ere behouden.Festuca wrote:Ze zijn donders hardMeph0 wrote:Goddomme, wat een lekkere track zo in LQ. Als de kicks in HQ net zo klinken en niet vernaaid en slap zijn, is dit echt een topplaat!
Volgens mij gaat deze plaat toch echt wel kanonnenhard! 
Dit vind ik toch best goed klinken in LQ
Sterker nog, krijg me een partij energie als k dit hoor 
Net als I'm free en Anxiety zou ik deze misschien wel kunnen waarderen
Vind de rest van ze maar grafmuziek 
Net als I'm free en Anxiety zou ik deze misschien wel kunnen waarderen
Ik krijg in LQ al zo'n geweldig gevoel van die melodie! 
-
I
Ik vond ze echt drama op intents
maar dit nummertje klinkt niet slecht..