Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Wasted Penguinz
Track(s): Stay Alive (Festuca Edit)

Sample/video:


Bron: Youtube.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks voor mij. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij de beste Wasted Penguinz plaat, afblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Voor mij de beste Wasted Penguinz plaat, afblijven


Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

Vind het persoonlijk geen betere of interessante remix. Kan het euphorische/trancy gevoel van de originele melodie niet hetzelfde overbrengen. De kick verbeteren was een beter idee geweest imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JEFSKI schreef:
Voor mij de beste Wasted Penguinz plaat, afblijven


Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Vind het persoonlijk geen betere of interessante remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Broken Balance schreef:
JEFSKI schreef:
Voor mij de beste Wasted Penguinz plaat, afblijven


Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

:sleep:


Claimen dat iemand van een plaat moet afblijven is echt een nutteloos statement.
Het origineel verdwijnt er niet door, als je die leuker vind zet die dan op.
Mensen janken er soms om alsof het hele origineel vergaat en nooit meer terug komt.

Dat is hetzelfde verhaal als mensen bij De Klok bier zouden zeggen dat ze van Grolsch zouden moeten afblijven. Maar Grolsch ligt nog steeds in dezelfde vorm, geur en smaak in de winkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foeilelijke "remix" zeg...
kicks zijn waardeloos en dat zeurderige toontje in de melodie klinkt ook voor geen meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JEFSKI schreef:
Voor mij de beste Wasted Penguinz plaat, afblijven


Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

Vind het persoonlijk geen betere of interessante remix. Kan het euphorische/trancy gevoel van de originele melodie niet hetzelfde overbrengen. De kick verbeteren was een beter idee geweest imo.


Pannekoek dat je bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tomac schreef:
Broken Balance schreef:

Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

:sleep:


Claimen dat iemand van een plaat moet afblijven is echt een nutteloos statement.
Het origineel verdwijnt er niet door, als je die leuker vind zet die dan op.
Mensen janken er soms om alsof het hele origineel vergaat en nooit meer terug komt.

Dat is hetzelfde verhaal als mensen bij De Klok bier zouden zeggen dat ze van Grolsch zouden moeten afblijven. Maar Grolsch ligt nog steeds in dezelfde vorm, geur en smaak in de winkel.

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
tomac schreef:
Broken Balance schreef:

Oké, dan mag niemand er ooit aankomen want het is jouw eigendom.

:sleep:

:sleep:

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Claimen dat iemand van een plaat moet afblijven is echt een nutteloos statement.
Het origineel verdwijnt er niet door, als je die leuker vind zet die dan op.
Mensen janken er soms om alsof het hele origineel vergaat en nooit meer terug komt.

Dat is hetzelfde verhaal als mensen bij De Klok bier zouden zeggen dat ze van Grolsch zouden moeten afblijven. Maar Grolsch ligt nog steeds in dezelfde vorm, geur en smaak in de winkel.


Amen, gelul altijd over van platen afblijven etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nou een remix of edit xd? http://www.youtube.com/watch?v=ylgJfYXagcc
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit was zijn exclusive next track? Wat een lachertje zeg >.<
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks