f**k the haters !
Dronken pinguïns
Nog een paar dagen en mijn muziek collectie is compleet
Dronken pinguïns
Nog een paar dagen en mijn muziek collectie is compleet
...mrazura wrote:f**k the haters !
Snap wat je bedoelt, maar vind t wel erg ver gezocht. Is op zich alleen maar positief, want Time is mijn ogen Frontliner's beste track.Oxygene wrote:Ik vind Stay Alive best lekker!
Nog meer mensen die 't associëren met Frontliner - Time btw?
Ik vind het toch echt alles behalve hard klinken. Daarbij lijkt het ook nog of je de nummers in een grote hal op 200 meter afstond hoort af spelen.Slckaer wrote:Na het beluisteren van de officiële release is Circle of Life toch wel iets de betere. Ondanks dat het allemaal euforisch is klinkt de bass van Circle of Life erg hard.
Mja, je moet enigzins je fantasie gebruiken inddMaestro N wrote:Snap wat je bedoelt, maar vind t wel erg ver gezocht. Is op zich alleen maar positief, want Time is mijn ogen Frontliner's beste track.Oxygene wrote:Ik vind Stay Alive best lekker!
Nog meer mensen die 't associëren met Frontliner - Time btw?
Volledig mee eens. Het galmt als een gek gewoon. Klinkt echt alsof je er ver vanaf staat. Overigens kan ik dit eerlijk gezegd ook geen hardstyle meer noemen, het is echt luistermuziek. De midintro van Circle of Life heeft 37 seconden bass. Daarna volgt een break van precies 2 minuten. Gevolgd door een climax van 25 secondenwootum wrote:Ik vind het toch echt alles behalve hard klinken. Daarbij lijkt het ook nog of je de nummers in een grote hal op 200 meter afstond hoort af spelen.Slckaer wrote:Na het beluisteren van de officiële release is Circle of Life toch wel iets de betere. Ondanks dat het allemaal euforisch is klinkt de bass van Circle of Life erg hard.
Hardstyle kan toch prima luistermuziek zijn? Er zijn genoeg nummers die ik liever thuis luister dan live.Gangsterdwerg wrote:Volledig mee eens. Het galmt als een gek gewoon. Klinkt echt alsof je er ver vanaf staat. Overigens kan ik dit eerlijk gezegd ook geen hardstyle meer noemen, het is echt luistermuziek. De midintro van Circle of Life heeft 37 seconden bass. Daarna volgt een break van precies 2 minuten. Gevolgd door een climax van 25 secondenwootum wrote:Ik vind het toch echt alles behalve hard klinken. Daarbij lijkt het ook nog of je de nummers in een grote hal op 200 meter afstond hoort af spelen.Slckaer wrote:Na het beluisteren van de officiële release is Circle of Life toch wel iets de betere. Ondanks dat het allemaal euforisch is klinkt de bass van Circle of Life erg hard.Waarna je weer een break krijgt. Pfff. Melodie is als ik eerlijk ben best mooi maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang. Waardeloos gewoon.
Adaro draait ze ook al, in Solo actswootum wrote:Nee, Ran-D heeft laatst getwitterd dat die twee voorlopig nog niet komen. Om ze speciaal te