Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Dat album komt toch in Januari?

Bijna dus :loving:


Is geloof ik nog geen datum gegeven, maar ik denk dat we het wel begin 2013 kunnen verwachten .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit klinkt heeeeeerluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verkrachting
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toneshifterz doet me vrij weinig -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

better quality ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verwijder AUB die gasten van hardtraxx , die alleen maar hun filmpjes promoten :/ terwijl er al een preview staat in de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

Deze keer ben ik het niet met je eens, deze versie is zonder al die "2Dangerouzzzzz show" jingles
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:08 
 
Hardtraxxer

Supernatural schreef:
Deze keer ben ik het niet met je eens, deze versie is zonder al die "2Dangerouzzzzz show" jingles

because this one ripped from "Down Underground | Show #02 | February 2013" :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:21 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 08:31 
 
Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:09 
 
Hardtraxx Newbie

wordt er ooit nog een full versie van deze remix gereleased? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:18 
 
Hardtraxxer

denk dat er de komende tijd weinig gaat gebeuren nu ze uit elkaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:36 
 
Hardtraxxer

ikvolgjeniethelemaal schreef:
denk dat er de komende tijd weinig gaat gebeuren nu ze uit elkaar zijn

Of misschien juist daarom wel een free-release
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:44 
 
Hardtraxxer

ThelionNL schreef:
wordt er ooit nog een full versie van deze remix gereleased? :/


De rechten van de track liggen wss bij scantraxx.... dus is het aan hun om de track te releasen wat me onwaarschijnlijk lijkt dus hopen op een free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:11 
 
Donateur

Oh tonshifterz uit elkaar?

Wist niet eens! Maar leuke mix verder. Wel beetje standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou deze toch ook graag released zien, wat een zonde dat die uit elkaar zijn!! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt een free release als Wasted Penguinz 125.000 likes hebben op facebook en Toneshifterz 77.000
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nike schreef:
Dit wordt een free release als Wasted Penguinz 125.000 likes hebben op facebook en Toneshifterz 77.000


Eindelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:15 
 
Hardtraxx Newbie

Nike schreef:
Dit wordt een free release als Wasted Penguinz 125.000 likes hebben op facebook en Toneshifterz 77.000

:bomb:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks