Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Kevin van Atmozfears lijkt me toch een goede bron?

Citaat:
KevinKeiser » Today, 07:03

It's Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Kevin van Atmozfears lijkt me toch een goede bron?

Die bron stond hier nog niet, vandaar mijn vraag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Fusionmania schreef:
bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Kevin van Atmozfears lijkt me toch een goede bron?

Die bron stond hier nog niet, vandaar mijn vraag ;)

Ah, oke op die fiets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan toch niet zeggen dat remix het origineel overtreft. Met name climax legt het af tegen het origineel.
Maar zeker niet slecht hoor, luistert prima weg:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dit is toch gewoon de Still Secret Remix?? Zag ik gisteravond ook staan in de tracklist van FearFM.

Epic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:15 
 

Fusionmania schreef:
bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Kevin van Atmozfears lijkt me toch een goede bron?

Citaat:
KevinKeiser » Today, 07:03

It's Toneshifterz.


Was dat ook niet het knulletje die zei toen F8trix de track van Danouh draaide, het een nieuwe F8trix was?
Indeed een betrouwbare bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
Fusionmania schreef:
bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Kevin van Atmozfears lijkt me toch een goede bron?

Citaat:
KevinKeiser » Today, 07:03

It's Toneshifterz.


Was dat ook niet het knulletje die zei toen F8trix de track van Danouh draaide, het een nieuwe F8trix was?
Indeed een betrouwbare bron.

Het is de Toneshifterz remix volgens Pontuz op skype :)
Denk niet dat hij zomaar wat rondstrooit, of hij moet zat zijn geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:06 
 
Hardtraxxer

Dat iemand nog kan twijfelen of dit Toneshifterz remix is, ik als grote Toneshifterz fan kon dit gelijk horen.

En ja, dit nr is echt gruwelijk!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:47 
 

Stereorockerz schreef:
Jro_ schreef:

Was dat ook niet het knulletje die zei toen F8trix de track van Danouh draaide, het een nieuwe F8trix was?
Indeed een betrouwbare bron.

Het is de Toneshifterz remix volgens Pontuz op skype :)
Denk niet dat hij zomaar wat rondstrooit, of hij moet zat zijn geweest :D


Pontuz is idd een betere bron. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict

Origineel heeft een van de mooiste hardstyle melodieën ooit, maar dit is als geheeld ook een hele goede remix :woot: .
Reverse intro is een beetje standaard Toneshifterz aan het worden maar wel lekker, net als de melo. Kicks ook veel beter dan in het origineel die gewoon veel te slap zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:28 
 
Hardtraxxer

Origineel dik, maar deze evenaart minimaal het origineel imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Als je deze track hoort zou je gewoon moeten horen dat dit toneshifterz is.. Luister is naar die FX kicks en hoe de melodie loopt.


Fusionmania schreef:
*Soundcloud linkje onder bericht*


Haha (originele melodieën ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Iemand die een bron heeft? Tot dan TBA remix.

Toneshifterz heeft het net bevestigd op Facebook.
Citaat:
yes to the people asking about the Melancholia remix, it is a Toneshifterz remix :) Enjoy



BRON:Facebook http://m.facebook.com/story.php?story_fbid=342550685842274&id=100001583305691&_rdr#!/Toneshifterz?ref=stream&__user=100001583305691
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker gedaan Toneshifterz. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker lekkere plaat dit, en dit lijkt inderdaad op een S-Dee reverse..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 12:25 
 
Hardtraxxer

Luistert lekker weg vind ik! Nummer raakt me wel op één of andere manier.. kan het niet echt uitleggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overtreft het origineel denk ik niet, vind ik toch één van de betere WP platen. Jammer dat Toneshifterz die kazige vocalen hier niet heeft uitgehaald. Die kenmerkende TS screeches in de climax kan ik wel waarderen, geeft altijd een hele hoop extra energie mee.

Hoe zit het nu trouwens met Toneshifterz, hebben ze dit samen geremixt of is die ene gast nu in z'n eentje over? (Volg ze niet zo meer.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

mid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:40 
 

Vind dit ook best wel een lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Niet verwacht dit van toneshifterz, echt hele vette plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reverse in de intro, en de mid-intro zijn erg fijn. Climax is prima, maar ik prefereer toch de originele climax ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:39 
 
Hardtraxxer

benadert het origineel, overstijgt hem echter niet vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke beuk intro en een typische Toneshifterz melodie in de climax, hele vette remix :) Ga dit album denk ik wel kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:52 
 

Dat album komt toch in Januari?

Bijna dus :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks