Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dit nummer gaat zò m'n #1 van 2012 worden.
Midintro kickje klinkt niet verkeerd!
Qua sounds zijn ze 100% zeker vooruit gegaan, klinkt weer een stapje beter hier en daar, hopelijk zonder de bak galm.
Break wel HEEL erg lang (2 minuten). Dit is jammer, want de break is niet extra functioneel door de lengte. Climax trekt me ook niet echt.
Nee, er waren betere tracks van ze.
Qua sounds zijn ze 100% zeker vooruit gegaan, klinkt weer een stapje beter hier en daar, hopelijk zonder de bak galm.
Break wel HEEL erg lang (2 minuten). Dit is jammer, want de break is niet extra functioneel door de lengte. Climax trekt me ook niet echt.
Nee, er waren betere tracks van ze.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekkur zoals altyd ben niks anders gewend van hun 
Meer dan de helft van de preview is break..
Niks voor mij dit.., dit kun je toch serieus niet leuk vinden..
Niks voor mij dit.., dit kun je toch serieus niet leuk vinden..
Intro is bruut, break is iets te lang, en de climax is goed te doen
En als het goed is komt Within hier toch bij?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
ja dat klopt zeiden ze op faceboookFusionmania wrote:Intro is bruut, break is iets te lang, en de climax is goed te doen![]()
Fusionmania wrote:Intro is bruut, break is iets te lang, en de climax is goed te doen![]()
Heeeeeey! Preview of Freedom Is Me is now up, and Within is uploading as we speak!![]()
Ik heb hier al een tijdje op gewacht, sinds die studio-preview van een hele lange tijd geleden
Vind dit echt een leuk plaatje! Extreem kazig, maar leuk voor thuis.
Vind dit echt een leuk plaatje! Extreem kazig, maar leuk voor thuis.
Helaas, niet overtuigd! Hoe goed ik de laatste 2 releases van ze vond en nu die colab met Code Black, dit is verre van de kwaliteit waarvan ze hebben laten zien dat ze die kunnen leveren!
Last edited by E-rik on 02 Jan 2012 16:47, edited 1 time in total.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
die track moet echt 6 minuten duren ofzo om die verhouding van die break normaal te krijgen
Dat duurt hij ook xDemmerick wrote:die track moet echt 6 minuten duren ofzo om die verhouding van die break normaal te krijgen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Midintro valt nog mee, de break is ontzettend lang en de climax mist energie..
Niks voor mij dit
Niks voor mij dit
Weer zo'n korte 25 sec. durende mix intro zeker, dan 1 minuut break, dan een 50 sec. durende mid-intro, dan 2 minuten break, 2 x 25 sec climax met nog een halve minuut break ertussen.. en dan weer een korte mid-outroFestuca wrote:Dat duurt hij ook xDemmerick wrote:die track moet echt 6 minuten duren ofzo om die verhouding van die break normaal te krijgen
Ik moet dit nog ff op me laten inwerken en wachten dat ik bij de release de rest te horen krijg 
Ik kan mijn speakers met gemak voluit zetten met deze kicks 
Wat klinkt dit weer saai zeg
. Midintrokick gaat nog, maar de sounds erom heen klinken echt leeg en saai. De break duurt echt mega lang en voegt niks toe aan de rest van het nummer. Lijken geen kicks in de climax te zitten en de melodie is echt ubersaai. Zit totaal geen pit of energie in het nummer. Ook als 'luister'nummer vind ik er niks aan. Zoals ik van te voren verwacht had, vind ik dit ook weer he-le-maal niks.... 
Ik hoop op:
De 2 collabs met Code Black op Fusion
De collab met Chris One op Tillt.
En deze allemaal in febuari dat zou pas mooi zijn
De collab met Chris One op Tillt.
Last edited by Fusionmania on 02 Jan 2012 17:37, edited 1 time in total.
Collab met Chris One zal hopelijk niet op Tillt verschijnen.Fusionmania wrote:Ik hoop op:
De collab met Chros One op Tillt.
Tillt is van het hardere werk, en daar valt die collab absoluut niet onder.
Nee die intro die je hoort is de mix introG1LL wrote:Weer zo'n korte 25 sec. durende mix intro zeker, dan 1 minuut break, dan een 50 sec. durende mid-intro, dan 2 minuten break, 2 x 25 sec climax met nog een halve minuut break ertussen.. en dan weer een korte mid-outroFestuca wrote:Dat duurt hij ook xDemmerick wrote:die track moet echt 6 minuten duren ofzo om die verhouding van die break normaal te krijgen
Ik kan wel proberen dit weer goed te praten maar ik vind het gewoon echt drie keer niets. Totaal geen drive en een niets zeggende melodie.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
als ik het goed heb zijn deze nummers eerder gemaakt als melancholia enal toch? van daar denk ik dat veel het minder vinden.... maarja ik vind het tof , al hun werk.