Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:26 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Delete Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
Delete Remix?

Lijken wel Delete kicks ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete draaide hem ook op Bass Academy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Delete @Delete_DJ
Citaat:
This weekend I'll be busy working on a remix for one of my fave artists. Can you guess who??


Zou best kunnen dat Warface zijn favo artiest is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 18:56 
 
Hardtraxx Newbie

Heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flinke bak drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wtf dit is echt gestoord lekker! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Dit moet wel Delete zijn!
BAAAAAS :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Is idd delete.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

enorme drive erin, I like it! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:13 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/photo.php?v=80 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Allemachtig dat stuk in het begin (0:04 - 0:17). :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:18 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Allemachtig dat stuk in het begin (0:04 - 0:17). :worship: :worship: :worship:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 10:07 
 

Ziekste nummer op free :worship: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Wat een bazenremix, gisteren live mogen aanschouwen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran


Betere kwaliteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was echt episch op defqon. Delete :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch weer heel erg vet, ik zou het sowieso een eer vinden als Delete een track zou remixen (als ik in dit geval dus warface of sasha F zou zijn :)) :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 02:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen slechte remix maar ik hoop wel dat ik het origineel ook nog een keer kan horen op een feest. Dit nummer had niet per se een Delete remix nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 09:29 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:

Betere kwaliteit :worship:


Ook al ben ik niet echt een fan van Theracords, dit klinkt toch wel erg lekker :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks