Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 05:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem opzich wel gaaf, alleen stoor ik me nog steeds aan die vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Radio edit van de Syndicate 2014 CD:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die originele versie is echt om te janken! Deze klinkt al een stuk interessanter, maar die vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 06:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet in HQ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 09:55 
 

Nee, ben echt een beetje klaar met die standaard Delete plaatjes. Mag van mij wel eens wat nieuws gaan doem want het wordt er niet echt interessanter op... Tja dus standaard Delete track maar dan met kut vocals, nee bedankt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de climax om een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel amper bass in die climax. Valt jullie dit ook op of ligt dit aan mijn speakers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik voel amper bass in die climax. Valt jullie dit ook op of ligt dit aan mijn speakers?

Het zijn erg holle kicks ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 15:30 
 

martieboy schreef:
Daveytl schreef:
Ik voel amper bass in die climax. Valt jullie dit ook op of ligt dit aan mijn speakers?

Het zijn erg holle kicks ja


live gaan ze hard _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
martieboy schreef:
Daveytl schreef:
Ik voel amper bass in die climax. Valt jullie dit ook op of ligt dit aan mijn speakers?

Het zijn erg holle kicks ja


live gaan ze hard _O_


Menig persoon gaat live hard ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het origineel echt supervet, deze mist die drive.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks