Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Warface & Luna

Track(s): War Zone

Sample/video:




Bron: fb Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:41 
 
Hardtraxxer

Hmm hoor toch wat andere geluiden dan de standaard Warface geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker

Benieuwd naar de rest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel interessant klinken. Wordt die afsluiter misschien toch wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tok tok tok. Zijn kicks worden beter maar ik vind ze nog altijd zeer matig. Ook hier lijkt hij weer hetzelfde trukje te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:24 
 
Hardtraxx Newbie

Dit wordt :drool: in combinatie met het geluid in het Ziggodome :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfde trucje weer.
Ben nog niet overtuigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Hmm hoor toch wat andere geluiden dan de standaard Warface geluiden

Welke dan? Ik hoor juist weer voornamelijk standaard Warface geluiden namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:43 
 

Bliebjes doen me weer heel erg aan Catalyst denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 09:42 
 
Hardtraxx Addict

Van wat er op te maken is uit het kleine stukje, ben ik niet overtuigd.
Zoals gezegd kick klinkt misschien ietsjes beter verder zijn het weer standaard warface geluidjes en die ken ik nou wel, neemt niet weg dat ik benieuwd ben hoe het gaat klinken zaterdag in ziggo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:38 
 
Hardtraxxer



@1:28

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heet War Zone, aldus Warface op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die mid lijkt wel een lekkere drive in te zitten, verder nog weinig te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 02:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat snel, hoeveel BPM zou dat zijn >.< totaal niet door gehad op het feest zelf dat het zó snel ging.

War Zone klinkt wel vet!! Deed het live echt heel goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet, maar hij moet echt kappen met dat achterlijke tempo.. Gaat echt fout dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jezus wat snel, hoeveel BPM zou dat zijn >.< totaal niet door gehad op het feest zelf dat het zó snel ging.


Valt toch wel mee. Zeker niet meer dan 160. Daarbij te bedenken dat Warface en Luna afsloten, dus een wat hoger bpm is dan niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
Jezus wat snel, hoeveel BPM zou dat zijn >.< totaal niet door gehad op het feest zelf dat het zó snel ging.


Valt toch wel mee. Zeker niet meer dan 160. Daarbij te bedenken dat Warface en Luna afsloten, dus een wat hoger bpm is dan niet zo gek.


Mee eens, denk dat het idd rond de 158/160 zit max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daarom zeg ik ook, het viel me live niet op ;), heb me er dus ook niet aan gestoord. Als je er nu thuis midden in valt dan valt het zeker wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat BPM valt best wel mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja daarom zeg ik ook, het viel me live niet op ;), heb me er dus ook niet aan gestoord. Als je er nu thuis midden in valt dan valt het zeker wel op :P


Klopt, thuis denk je soms ''wow''. Maar idd, live gaat het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo zou je zeiken om een hardstyle track die 160bpm is.
Kan dat goed waarderen, niet alles hoeft 150 te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:16 
 

Best goed eigenlijk ^^
Bpm is voor mij bij dit soort tracks juist perfect zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind hem vrij saai.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks