Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:13 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=YwjIQ4ac2zE

Iets betere kwaliteit i.m.o, vond hem zelf overigens behoorlijk vet op Rebirth, vind dat deze toch ietsjes meer leunt op de sfeer dan de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 13:50 
 
Hardtraxx Addict

Hoge BPM is voor mij ook echt totaal geen probleem. Vind dat bij Warface tracks juist het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodje eiersalade met boter is niet de beste combinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Iets betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface is goed bezig de laatste tijd! Vrijwel al zijn nieuwe nummers doen het tering goed en zijn mixwerk word per set beter en beter :thumbsup:
Zijn Live set bij de Intents Pre-Party was echt genieten, alles door elkaar... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 17:01 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EINDELIJK!!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde hem voor het eerst op Defqon, heel dik. Vind vooral van die sirenes heel vet, net als bij May God Be With You All. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@56:20

https://live.beatport.com/b2s/4ac2b
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:46 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 08:49 
 

Ik probeer echt te zoeken waar het nou vet wordt.. Ik kan het helaas (zoals zo vaak met Warface platen) niet vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:03 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Ik probeer echt te zoeken waar het nou vet wordt.. Ik kan het helaas (zoals zo vaak met Warface platen) niet vinden :/


bij 0:42 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt als een Radical plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 00:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De tweede climax doet me aan de mid-intro denken van Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars

Vind 'm verder niet heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:02 
 

hardstylegeneration schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik probeer echt te zoeken waar het nou vet wordt.. Ik kan het helaas (zoals zo vaak met Warface platen) niet vinden :/


bij 0:42 :P


Daar al helemaal niet :x Nee bij 3:22 denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:09 
 

Vind hem wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mweh, nee. Het past ook niet bij Luna, maar goed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks