JeftaElachouri schreef:
Warface schreef:
Maargoed, volgens mij ben ik niet de 1e die dat zegt en zijn al vele artiesten mij voor geweest om Hardtraxx links te laten liggen, aan wie ligt dat dan?
Artiesten willen vaak alleen positieve reacties horen.
Ik denk niet dat het zo zeer met 'positief' of 'negatief' te maken heeft. Artiesten (kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ga er vanuit dat ik hier niet alleen in sta) willen gewoon zo veel mogelijk vooruitgang maken o.a. in de tracks die ze produceren.
Als er iets is wat belangrijk is om jezelf te blijven ontwikkelen, dan is het wel feedback krijgen (zoals ik nog al te goed weet van vroeger in de producer corner

). Als mensen je plaat vet vinden zonder dat te onderbouwen is dat natuurlijk geen probleem. Ze noemen geen verbeterpunten, dus zullen ze zich ook aan niks storen wat ze ons graag zien verbeteren.
Mensen die nog wel aanmerkingen hebben op (een element van) de track mogen dat natuurlijk net zo goed laten weten. Graag zelfs, maar dan het liefste natuurlijk wel op een manier waarop de artiest hier ook iets mee kan. Anders blijven mensen zich er bij alle tracks aan storen, maar kan de artiest het niet verbeteren door de manier waarop de feedback verwoord wordt.

En natuurlijk heeft iedere producer zo zijn eigen 'visie' op het produceren en zal dus niemand 100% in feedback meegaan. Iedereen heeft zijn eigen smaak en je kunt het nooit voor iedereen goed doen, maar dat houdt niet in dat we de nuttige feedback er niet tussenuit kunnen pikken

Komt natuurlijk van twee kanten, want artiesten kunnen ook gewoon over de 'alles_kut_enter' reacties heen kijken en we kunnen niet verwachten dat iedereen hier een boekwerk komt typen over alle kritiekpuntjes. Hou er alleen wel een beetje rekening mee dat wij ons hele leven toewijden aan de muziek en uren per dag zitten te zweten om voor jullie nieuwe muziek te maken

Zodra mensen dat wat meer in hun achterhoofd houden en hun gedachten net wat respectvoller verwoorden zal het ook aangenamer worden voor artiesten om eens door het forum heen te bladeren en hier en daar wat op te helderen indien nodig

Hoop dat dit het voor jullie wat inzichtelijker maakt, dan kan het weer lekker over de track gaan.