Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:03 

Hardtraxx Crew

Dan zal ik het even beter verwoorden.
Ik vind de kick erg leeg klinken en er zit totaal geen kracht in, de kicks kwamen over als 'tok tok tok'
Vergeleken met de platen ervoor vond ik het dus vies tegenvallen terwijl ik de rest van de sounds wel dik vind, wat ik al aangaf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:23 

Hardtraxxer

Ik hoorde hem op Qbase dacht de kicks aardig hard waren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:46 

Hardtraxxer

Ind jammer van de kicks, verder superplaatje! kickkickrollssss :woot:
De kicks zullen ongetwijfeld wel goed klinken op een feest. :D

Kijk uit naar de volgende HQS !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:49 

Magnetron schreef:
Dan zal ik het even beter verwoorden.
Ik vind de kick erg leeg klinken en er zit totaal geen kracht in, de kicks kwamen over als 'tok tok tok'
Vergeleken met de platen ervoor vond ik het dus vies tegenvallen terwijl ik de rest van de sounds wel dik vind, wat ik al aangaf ;)

Dat is al beter ;) Klopt, het zijn erge korte kicks met veel punch die het in de zaal heel goed doen. Tenslotte maak ik de muziek voor op de dansvloer omdat ik vind dat Hardstyle echte party/dansvloer muziek is.
Ik ben van mening dat het geen track is die je lekker rustig thuis op je 'logitech' boxen gaat luisteren de hele dag :P .

Ik ben normaal niet zo van het reageren, maar hebben jullie niet ervan geleerd om eens te stoppen met alles_kut_enter. Ten eerste vind ik dat respectloos en dan tweede doe iets onderbouwen, dan kan er ook serieus naar gekeken worden, en natuurlijk ook besproken worden. Daar is dit Forum toch ook voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Ik ben normaal niet zo van het reageren, maar hebben jullie niet ervan geleerd om eens te stoppen met alles_kut_enter. Ten eerste vind ik dat respectloos en dan tweede doe iets onderbouwen, dan kan er ook serieus naar gekeken worden, en natuurlijk ook besproken worden. Daar is dit Forum toch ook voor?

Op Facebook is het alles_leuk_enter, is dat niet hetzelfde?

Maar ff serieus, d'r zijn er hier echt wel een aantal die precies uit kunnen leggen waarom iets fijn klinkt of juist niet. Maar wanneer artiesten er toch niks mee doen, als ze het überhaupt al lezen (en dat zijn er echt niet alleen weinig door de alles kut enter, maar ook door de kritische benadering van de muziek), dan kun je beredeneren tot je een ons weegt, maar die lol gaat er dan ook wel een keer vanaf, vooral als je bij een bepaalde artiest maar hetzelfde moet blijven herhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

wats er mis met logitech speakers :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:31 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
wats er mis met logitech speakers :list: :list: :list:

Don't fuck with Logitech -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:39 

Hardtraxx Crew

Warface schreef:

Het is hier niet allemaal alles_kut_enter, staan in dit topic heel veel reacties waarin anderen het een dikke plaat vinden. Zoals Steffnov ook zegt, artiesten lezen hier niet altijd mee dus is het makkelijker om kort door de bocht te gaan. Daar kun jij natuurlijk weer niks mee dus daarom onderbouwde ik m'n mening later. Normaal vind ik je platen erg dik maar deze viel mij zaterdag dus vies tegen en dat kwam door de kick :( ik hoop wel dat je tegen deze kritiek kunt nu die onderbouwt is en hopelijk doe je er in je toekomstige tracks wat mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:44 

Steffnov schreef:
Warface schreef:

Maar ff serieus, d'r zijn er hier echt wel een aantal die precies uit kunnen leggen waarom iets fijn klinkt of juist niet. Maar wanneer artiesten er toch niks mee doen, als ze het überhaupt al lezen (en dat zijn er echt niet alleen weinig door de alles kut enter, maar ook door de kritische benadering van de muziek), dan kun je beredeneren tot je een ons weegt, maar die lol gaat er dan ook wel een keer vanaf, vooral als je bij een bepaalde artiest maar hetzelfde moet blijven herhalen.

Een track maken is toch een gevoel die je uit d.m.v. het te produceren, althans zo voelt het bij mij en Remco en dan ga je niet iets aan je muziek veranderen omdat een of andere knaap op een forum zegt dat het kut is en nergens naar klinkt. Dat neem ik niet serieus, daar heb je niks aan. Als een bepaalde artiest je niet aantrekt, luister het dan niet of boor hem niet telkens de grond in. Je mening mag je uiten, maar heb a.u.b. respect voor de artiest die ligt te zwoegen in z'n studio.
Het gaat me ook niet om de reactie van Magnetron, maar ik stoor me daar mateloos aan ook op andere topics bij andere artiesten. Serieuze feedback krijg ik momenteel van andere artiesten uit de scene, die me van a tot z kunnen uitleggen wat er beter kan etc. Daar heb ik heel veel aan.

Maargoed, volgens mij ben ik niet de 1e die dat zegt en zijn al vele artiesten mij voor geweest om Hardtraxx links te laten liggen, aan wie ligt dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:47 

Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Warface schreef:

Het is hier niet allemaal alles_kut_enter, staan in dit topic heel veel reacties waarin anderen het een dikke plaat vinden. Zoals Steffnov ook zegt, artiesten lezen hier niet altijd mee dus is het makkelijker om kort door de bocht te gaan. Daar kun jij natuurlijk weer niks mee dus daarom onderbouwde ik m'n mening later. Normaal vind ik je platen erg dik maar deze viel mij zaterdag dus vies tegen en dat kwam door de kick :( ik hoop wel dat je tegen deze kritiek kunt nu die onderbouwt is en hopelijk doe je er in je toekomstige tracks wat mee ;)

Ben ik het mee eens :) Ik ben zelf niet goed in het volledig onderbouwen van mijn mening over bepaalde elementen in een track.
Ben eerlijk gezegd niet bekend met al die termen en kan dan wel leuk allerlei woorden gaan gebruiken maar dan snap ik er zelf geen reet meer van. Misschien ben ik dan wel zo´n alles kut enter type (al vind de meeste tracks juist niet kut :P ) Maar goed een mening die kort door de bocht is wel kort maar krachtig :thumbup: (alleen begrijp ik dat je er zelf niet veel mee kan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:49 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Deze plaat zaterdag live gehoord, kicks klinken helemaal nergens naar >.<
Erg jammer want de rest is wel leuk

Uhh aron, dit kwam door het (contant) falende apparatuur. De plaat heeft zeker meer laag dan je hebt gehoord afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:54 

Hardtraxx Elite

Warface schreef:
Maargoed, volgens mij ben ik niet de 1e die dat zegt en zijn al vele artiesten mij voor geweest om Hardtraxx links te laten liggen, aan wie ligt dat dan?

Artiesten willen vaak alleen positieve reacties horen. Als ik nu zeg: 'Wow! Wat een heerlijke track!'. Dan hoef ik dat blijkbaar niet te onderbouwen en krijg ik ook nog eens een bedankje. Zeg ik: 'Meh, ik vind het maar een saaie track.', moet ik het het wel met een duidelijke onderbouwing doen. Vandaar dat artiesten ook zo geilen op Facebook. Omdat 99% van de reacties op hun previews/setjes positief zijn. En vaak zijn dat reacties zoals 'DEFEND THE RAW!', 'This is HARDstyle!' etc.
Hier op hardtraxx (vaak ook haattraxx genoemd) zijn het veelal mensen die zich al jaren verdiepen in het genre en dus weten wat ze wel of niet leuk vinden. Iets niet leuk vinden is voor artiesten duidelijk niet toegestaan.

Ik wacht nog even met het oordelen van deze track totdat er een HQ beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:

Ik hoop niet dat je dat ook gaat doet. Ik waardeer het altijd als artiesten iets van zich laten horen via dit forum, al zijn dat er de laatste tijd niet meer zoveel. Wilde net nog aanhalen dat ik ook al een tijdje niks meer van Deetox heb gehoord die in het verleden ook nog wel eens reageerde, blijkt haar account verwijderd te zijn... Heel jammer.
Je moet dan ook een beetje over de cynische en de alles_kut_enter reacties heen lezen, en een onderbouwde mening wel meenemen. En zelfs als je daar niet op zit te wachten, vinden de meesten het altijd wel leuk om iets vanuit de artiest te horen, lijkt me. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

Het is sowieso een lastige situatie. Voor serieuze feedback kom je hier al niet, dat zeg je zelf. En als je enkel lofzangen zoekt, kun je op facebook terecht (kun je direct een hoop nieuwe namen leren haha). En ja, het publiek op de grotere feesten bestaat inderdaad voor meer dan 80% uit dit publiek. Het type publiek dat in de fase waarin jij nu zit, ook wel losgaat op je allereerste snippet, omdat ze overal los op gaan, zolang zij de impressie hebben dat het "het echte raw" is en ze er stoer mee kunnen doen. Klinkt niet leuk, kun jij niks aan doen, maar helaas is het wel zo. Lijkt me als artiest ook een kutsituatie, voor degene die het echt voor de muziek doen tenminste.

Maar ik dwaal af :P denk dat Hardtraxx een interessant platform blijft voor artiesten om te weten wat een publiek met iets meer diepgang van je tracks vindt. En ja, dat kan wel eens kritisch zijn. Snap dat jij aan een alles kut enter opmerking ook niks hebt, maar zoals hierboven duidelijk is, kán ook dat prima beargumenteerd worden. Kost alleen soms overbodig wat tijd, als het toch niet gelezen wordt, met zo'n hoeveelheid aan tracks tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:05 

Hardtraxx Addict

Warface schreef:
Steffnov schreef:
Warface schreef:

Een track maken is toch een gevoel die je uit d.m.v. het te produceren, althans zo voelt het bij mij en Remco en dan ga je niet iets aan je muziek veranderen omdat een of andere knaap op een forum zegt dat het kut is en nergens naar klinkt. Dat neem ik niet serieus, daar heb je niks aan. Als een bepaalde artiest je niet aantrekt, luister het dan niet of boor hem niet telkens de grond in. Je mening mag je uiten, maar heb a.u.b. respect voor de artiest die ligt te zwoegen in z'n studio.
Het gaat me ook niet om de reactie van Magnetron, maar ik stoor me daar mateloos aan ook op andere topics bij andere artiesten. Serieuze feedback krijg ik momenteel van andere artiesten uit de scene, die me van a tot z kunnen uitleggen wat er beter kan etc. Daar heb ik heel veel aan.

Een track maken naar eigen gevoel is zeker zo, anders kan je imo ook geen eigen sound creëren. Eerlijk gezegd lijkt mij het ook logisch dat je de beste/serieuze feedback van andere artiesten krijgt. Zij kunnen jou daar meer over vertellen dan menig persoon op een forum, je kan niet verwachten dat zoveel mensen op een forum jou dezelfde feedback (kunnen) geven als je mede collega's. Ik ben zelf ook van mening dat als je de nummers van een bepaalde artiest niks vind het niet moet luisteren. Maarja het is ook een stuk nieuwsgierigheid en een mening mogen geven, dat is diegene zijn goed recht. Het is denk ik ook dat een artiest (als die op Hardtraxx kijkt) meer over de alles kut enter opmerkingen moet heen kijken. Niet iedereen (zeker mijzelf) kan zijn mening zo goed onderbouwen als andere hier.

Maar dat je sowieso de moeite neemt, vind ik al top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:24 

Artiest

JeftaElachouri schreef:
Warface schreef:

Artiesten willen vaak alleen positieve reacties horen.

Ik denk niet dat het zo zeer met 'positief' of 'negatief' te maken heeft. Artiesten (kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ga er vanuit dat ik hier niet alleen in sta) willen gewoon zo veel mogelijk vooruitgang maken o.a. in de tracks die ze produceren.

Als er iets is wat belangrijk is om jezelf te blijven ontwikkelen, dan is het wel feedback krijgen (zoals ik nog al te goed weet van vroeger in de producer corner :D ). Als mensen je plaat vet vinden zonder dat te onderbouwen is dat natuurlijk geen probleem. Ze noemen geen verbeterpunten, dus zullen ze zich ook aan niks storen wat ze ons graag zien verbeteren.

Mensen die nog wel aanmerkingen hebben op (een element van) de track mogen dat natuurlijk net zo goed laten weten. Graag zelfs, maar dan het liefste natuurlijk wel op een manier waarop de artiest hier ook iets mee kan. Anders blijven mensen zich er bij alle tracks aan storen, maar kan de artiest het niet verbeteren door de manier waarop de feedback verwoord wordt. :)

En natuurlijk heeft iedere producer zo zijn eigen 'visie' op het produceren en zal dus niemand 100% in feedback meegaan. Iedereen heeft zijn eigen smaak en je kunt het nooit voor iedereen goed doen, maar dat houdt niet in dat we de nuttige feedback er niet tussenuit kunnen pikken :)

Komt natuurlijk van twee kanten, want artiesten kunnen ook gewoon over de 'alles_kut_enter' reacties heen kijken en we kunnen niet verwachten dat iedereen hier een boekwerk komt typen over alle kritiekpuntjes. Hou er alleen wel een beetje rekening mee dat wij ons hele leven toewijden aan de muziek en uren per dag zitten te zweten om voor jullie nieuwe muziek te maken :thumbup:

Zodra mensen dat wat meer in hun achterhoofd houden en hun gedachten net wat respectvoller verwoorden zal het ook aangenamer worden voor artiesten om eens door het forum heen te bladeren en hier en daar wat op te helderen indien nodig :thumbsup:

Hoop dat dit het voor jullie wat inzichtelijker maakt, dan kan het weer lekker over de track gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:33 

Hardtraxx Addict

Thyron schreef:
JeftaElachouri schreef:
Warface schreef:

Artiesten willen vaak alleen positieve reacties horen.

Ik denk niet dat het zo zeer met 'positief' of 'negatief' te maken heeft. Artiesten (kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ga er vanuit dat ik hier niet alleen in sta) willen gewoon zo veel mogelijk vooruitgang maken o.a. in de tracks die ze produceren.

Als er iets is wat belangrijk is om jezelf te blijven ontwikkelen, dan is het wel feedback krijgen (zoals ik nog al te goed weet van vroeger in de producer corner :D ). Als mensen je plaat vet vinden zonder dat te onderbouwen is dat natuurlijk geen probleem. Ze noemen geen verbeterpunten, dus zullen ze zich ook aan niks storen wat ze ons graag zien verbeteren.

Mensen die nog wel aanmerkingen hebben op (een element van) de track mogen dat natuurlijk net zo goed laten weten. Graag zelfs, maar dan het liefste natuurlijk wel op een manier waarop de artiest hier ook iets mee kan. Anders blijven mensen zich er bij alle tracks aan storen, maar kan de artiest het niet verbeteren door de manier waarop de feedback verwoord wordt. :)

En natuurlijk heeft iedere producer zo zijn eigen 'visie' op het produceren en zal dus niemand 100% in feedback meegaan. Iedereen heeft zijn eigen smaak en je kunt het nooit voor iedereen goed doen, maar dat houdt niet in dat we de nuttige feedback er niet tussenuit kunnen pikken :)

Komt natuurlijk van twee kanten, want artiesten kunnen ook gewoon over de 'alles_kut_enter' reacties heen kijken en we kunnen niet verwachten dat iedereen hier een boekwerk komt typen over alle kritiekpuntjes. Hou er alleen wel een beetje rekening mee dat wij ons hele leven toewijden aan de muziek en uren per dag zitten te zweten om voor jullie nieuwe muziek te maken :thumbup:

Zodra mensen dat wat meer in hun achterhoofd houden en hun gedachten net wat respectvoller verwoorden zal het ook aangenamer worden voor artiesten om eens door het forum heen te bladeren en hier en daar wat op te helderen indien nodig :thumbsup:

Hoop dat dit het voor jullie wat inzichtelijker maakt, dan kan het weer lekker over de track gaan. :)

Niks aan toe te voegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:25 

Om nog heeeel even in te haken op de discussie, als een plaat gewoon duidelijk écht slecht is, en de redenen al zijn genoemd, ga ik niet nog de moeite doen om uitgebreid verbeterpunten op te dreunen die al ergens in het topic staan. En soms laat je dan ook wel eens een kut reactie achter, gewoon omdat je het grappig vindt. Dat is absoluut niet netjes, maar zoals hiervoor al aangegeven, het aantal artiesten dat nog echt meekijkt tegenwoordig is nou eenmaal niet zo groot meer.

En ik moet ook zeggen, er zijn hier wel mensen die erg weinig respect tonen voor sommige artiesten (ikzelf ben er ook schuldig aan geweest maar op een gegeven moment kom je erachter hoe vervelend je bent :P), maar het is toch zaak om daar een beetje overheen te kijken.. Ik denk namelijk dat er geen betere plek is dan goeie feedback dan hier, afgezien van andere artiesten uiteraard. Maar ik snap héél goed dat het vervelend kan zijn om zulke reacties te zien, terwijl je elk weekend weer weetikhoeveel mensen voor je hebt die helemaal uit hun plaat gaan op jouw tracks. Blijft gewoon een lastige kwestie, maar ik ben het wel met jullie (Warface, Thyron) eens :kiss2: .

Trouwens, wordt het niet eens tijd dat Warface artiesten status krijgt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:54 

Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
Eerlijk gezegd lijkt mij het ook logisch dat je de beste/serieuze feedback van andere artiesten krijgt. Zij kunnen jou daar meer over vertellen dan menig persoon op een forum, je kan niet verwachten dat zoveel mensen op een forum jou dezelfde feedback (kunnen) geven als je mede collega's.

Uitzonderingen daargelaten.

OT= ik vind hem dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:55 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het echt tof dat jullie artiesten als Warface en Thyron nog op dit forum blijven hangen, aangezien bijna alle artiesten op dit forum pleite zijn. Zoals al eerder aangehaald wordt het hier soms inderdaad als alles-kut-enter neergepompt in sommige topics, maar vaak wordt er een uitgebreidere feedback gegeven als de desbetreffende artiest (terecht) meldt dat ie aan dit soort posts ook niets heeft. Vervolgens de opgebouwde kritiek die dan volgt heb je meer aan dan al die kontlikkende facebookposts natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:23 

Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
CiRiXxX schreef:
Eerlijk gezegd lijkt mij het ook logisch dat je de beste/serieuze feedback van andere artiesten krijgt. Zij kunnen jou daar meer over vertellen dan menig persoon op een forum, je kan niet verwachten dat zoveel mensen op een forum jou dezelfde feedback (kunnen) geven als je mede collega's.

Uitzonderingen daargelaten.

OT= ik vind hem dik!

Ja dat zeker! zijn inderdaad een aantal mensen die hun mening hier goed kunnen onderbouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:55 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
O

En ik moet ook zeggen, er zijn hier wel mensen die erg weinig respect tonen voor sommige artiesten (ikzelf ben er ook schuldig aan geweest maar op een gegeven moment kom je erachter hoe vervelend je bent :P)

Jij weet niet half hoe irritant jij nog steeds bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:34 

Hardtraxxer schreef:
AndyAsteroids schreef:
O

En ik moet ook zeggen, er zijn hier wel mensen die erg weinig respect tonen voor sommige artiesten (ikzelf ben er ook schuldig aan geweest maar op een gegeven moment kom je erachter hoe vervelend je bent :P)

Jij weet niet half hoe irritant jij nog steeds bent.

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:50 

Hardtraxx Veteran

Er zitten hier gewoon wat etters die overal op moeten reageren en dat vaak niet al te subtiel doen. Excuses namens de rest. Maar goed, als ik zelf muziek zou maken, zou ik mij er niet al te druk om maken. Ik denk ook dat er heel wat hardtraxxers vooraan staan bij jullie set en los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:30 

Hardtraxx Veteran

Radio Edit van de Syndicate 2014 CD:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks