Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Holy moly, die kickrolls overal!
Heerlijke snoeitrack :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schrok me kapot toen deze kicks er inkwamen bij de Bass Academy aftermovie. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 01:25 
 
Hardtraxxer

:drool:

Die laatste kick, holy fuck :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:51 
 
Hardtraxxer

Ik kan geen genoeg krijgen van dit nummer, vooral die laatste kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier klinken de kicks van Warface stukken beter. Al is die laatste kick vanaf 4:06 juist de minste, totaal geen punch. Lekker plaatje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of ik vind warface platen supervet, (The illusion met Dark Pact, FTP en dan vooral de intro, killer itch 2014) of ik vind ze helemaal niks. Dit is zo'n plaat die me ook niet kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=668762746552109

Lekkere track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=668762746552109

Lekkere track :thumbsup:

Is al beschikbaar in hq op de vorige pagina. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
provehito schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=668762746552109

Lekkere track :thumbsup:

Is al beschikbaar in hq op de vorige pagina. :P


had ik niet in de gaten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging echt hard op Dominator :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:42 
 
Hardtraxxer

Wat een harde track, die kicks :bomb: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De titel kan denk ik toch wel veranderd worden in 'The Revival'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:46 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een lekker plaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 10:12 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
De titel kan denk ik toch wel veranderd worden in 'The Revival'?

Leek mij ook ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
Die laatste kick, holy fuck :$


Die laatste kick is wel wat beter ja die eerste kick vind ik eigenlijk niet bijzonder.
Ben ook niet zo'n fan van die kicks van Warface, zullen op een feest misschien beter klinken maar zet zelf niet snel een plaat van em op.

En wat een heisa om een paar kickrolls :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
En wat een heisa om een paar kickrolls :lol:


Snapte :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 21:32 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/4734391/file.html[/zippy]

45:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brrrrrrr :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Snitch_MP schreef:
Die laatste kick, holy fuck :$


Die laatste kick is wel wat beter ja die eerste kick vind ik eigenlijk niet bijzonder.
Ben ook niet zo'n fan van die kicks van Warface, zullen op een feest misschien beter klinken maar zet zelf niet snel een plaat van em op.

Als er iets niet goed over komt live zijn het wel de kicks van Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/qdance/luna-pres ... ember-2014
Langere versie in HQ, in Luna presents MiM @ 22:43 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 12:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze plaat zaterdag live gehoord, kicks klinken helemaal nergens naar >.<
Erg jammer want de rest is wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:43 
 

Magnetron schreef:
Deze plaat zaterdag live gehoord, kicks klinken helemaal nergens naar >.<
Erg jammer want de rest is wel leuk


Mooie feedback, heel duidelijk! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:13 
 

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Magnetron schreef:
Deze plaat zaterdag live gehoord, kicks klinken helemaal nergens naar >.<
Erg jammer want de rest is wel leuk


Mooie feedback, heel duidelijk! :kiss2:

Ik ben het hier helaas ook mee eens, ik vind gewoon dat ze erg geforceerd over komen en dan zit er helaas ook niet veel kracht achter. ook de tails vind ik niet mooi klinken.
Daarnaast vind ik het idee van de screeches wel leuk gedaan maar de climaxen klinken gewoon erg kaal en leeg.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks