Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 1e kick gaat nog wel, daarna word het snel minder. Vind die bliepjes nogal overbodig in deze. Zie veel liever dat D-Sturb zijn normale standaard kick gebruikt zoals in de climax en anti van High Power. Die kicks vind ik persoonlijk een van de fijnste kicks die er zijn :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Man, man, wat een herrie is dit... De gewone D-Sturb remix had nog iets, maar dit weer de zoveelste pingpong plaat met duizend kickrolls. :sick:

Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer. Onlangs een setje van D-Sturb bijgewoond en ik had gewoon hoofdpijn gekregen van al die verschillende soorten kicks en bliepjes. Zal wel weer de enige zijn. :lol:


LV1 schreef:

Waar hoor jij hier pingpong kicks dan? Zal wel aan mij liggen maar ik vind dit totaal geen pingpong/bliepjes kicks. Als je dit over een apocalyptic darkness zou zeggen was het een ander verhaal. Kickrolls idd wel veel, als dat niet je ding is kan ik wel begrijpen dat je D-Sturb niks vindt.
En dat iedereen hier "schouderdiep in de anus van D-Sturb" zit is ook niet waar, zodra hij met een echte bliepjes track aankomt is daar evengoed kritiek op (zie apocalyptic darkness of testarossa).
Daarnaast steken zijn (meer melodieuze) tracks altijd goed in elkaar. En het meerendeel van zijn afgelopen paar releases en TBAs zijn gewoon precies het soort hardstyle dat hier over het algemeen goed in de smaak valt. Melodieus maar toch hard, Universe, Losing Myself, Anything, Sound Of Thunder Remix etc.


Tja.. het zijn niet echt van die pingpong/laser kicks maar ik snap Helicaze wel met wat hij bedoelt. Het zijn meer die screeches met die distortion wat 't misschien op pingpong kicks laat lijken. Ook daarom klinkt 't naar mijn mening voor geen meter. Er is geen enkele speaker die dit lekker kan laten klinken, het klinkt niet vol en niet zuiver en daar zit denk ik de ''knik'' bij een aantal mensen hier terwijl 't voor een andere (veel grotere) groep juist heel vet klinkt. Act of Rage, Killshot, Warface, Radical enz die doen dit truckje ook heel veel. Voor mij klinkt 't niet hard, niet zuiver en vooral heel krakerig maar voor een ander is dit blijkbaar heel vet en hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nee hoor. Niet iedereen die een keer iets negatief zegt is een junk.


Maar iedereen die op een feestje iets gebruikt dus wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 20:41 
 
Hardtraxxer

en zit er in een live act geen edit dan is het ook weer janken man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super dikke edit, allemachtig veel drive :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks